✰INFO✰ 4Minute złożyły fanom obietnicę w zamian za 1 miejsce z piosenką "Hate"! + dziewczyny mówią o swoich kontraktach z Cube Entertainment

Podczas showcase dla ich 7 mini albumu, Jiyoon powiedziała: "Jeśli 4Minute zdobędą pierwsze miejsce, złożymy obietnicę nawiązującą do naszej głównej piosenki "Hate", każdy ma kogoś kogo nienawidzi prawda? Przyjmiemy wasze propozycje o osobach których nienawidzicie i osobiście znajdziemy te osoby" 
To nie brzmi jak najgorsza rzecz która możesz zrobić swojemu wrogowi... oni prawdopodobnie powiedzą: "Oh, dziękuję za nienawidzenie mnie tak bardzo, że dzięki tobie 4Minute przyszły do mnie! Najlepszy dzień w moim życiu!" xD

Hyuna kontynuowała: "Ponieważ słowo "nienawiść", pojawia się wiele razy w refrenie, myślę, że to jest nawet w porządku, aby wykonać tą piosenkę przed znienawidzoną osobą"
Jihyun dodała: "A później sobie wszystko wyjaśnimy! Zawsze powinieneś mówić czego nienawidzisz, dzięki temu można sobie wszystko lepiej wyjaśnić.

Podczas showcase dziewczyny wspomniały również, o swoich dobiegających końca kontraktach z Cube Entertainment.

Gayoon powiedziała: "Szczerze, kiedy dziewczyny przygotowywały się do wydania albumu, nie miałyśmy zbyt wiele czasu, aby porozmawiać o kontraktach, miałyśmy wiele zmartwień przygotowując ten comeback. Jednym z nich było to, czy powinniśmy iść dalej w silny koncept, czy może zmienić trochę nasz image. Nigdy nie rozmawiałyśmy szczegółowo o naszych kontraktach."

Jihyun dodała: "Wierzę, że ten album będzie wpływowym czynnikiem, w przedłużeniu umowy. Czy nie byłybyśmy skłonne przedłużyć kontraktów, jeśli album poradzi sobie dobrze? Rozmawiałyśmy również o tym dużo, z osobami z naszej agencji."

5 Komentarze

  1. Anonimowy2/03/2016

    Chciałem się zapytać jak wrażenia po comebacku ? Ja nie byłem w stanie nic napisać bo byłęm w szoku i nadal jestem. Jak dla mnie to najlepszy mini-album 4Minute :D Jestem pod mega wrażeniem. Jak dla mnie kolejność jest taka:
    1. Hate, Canvas, Blind,
    1,5. No Love (jednak troszkę mniej mi się podoba od pozostałych :)).
    A MV najlepsze w całej karierze 4Minute !!!!! Właśnie na takie MV czekałem tyle lat ;)
    A w sprawie tych kontraktów to ciekawe co dziewczyny mają na myśli mówiąc, że ich przedłużenie będzie zależeć od sukcesu mini-albumu. Boję się bo niestety ale singiel idzie słabo na listach i będzie to chyba najniżej notowany utwór dziewczyn :( Tragedia, taka rewelacja i tak słabo. Nie wiem co zawiodło. Ja jestem teraz pełen obaw bo jak już wiadomo nie będzie to sukces na miarę poprzednich wydawnictw więc kontrakty staną pod znakiem zapytania. Ciekawe tylko czy jak ich nie podpiszą na następne lata to będzie koniec bandu czy po prostu przejdą pod inną wytwórnię. Szczerze to chyba nawet może dobrze, że jest jak jest i nie będzie to hit na miarę poprzednich. Może CUBE się w końcu ocknie i coś zrobi albo najlepiej niech zmienią wytwórnię na inną. Co myślisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uważam, że jest to najlepszy comeback dziewczyn. Hate jest zaczepiste, ale nie rozumiem dlaczego wielu osobom nie podoba się refren... mi właśnie od pierwszego przesłuchania podoba się ten spokojny początek i nagle to I Hate You!!! Cały czas to śpiewam w domu xD Według mnie Hate jest nawet lepsze od Crazy, które przecież było hitem. Nie mam pojęcia co zawiodło, czyżby ten refren popsuł wszystko? To niemożliwe :/ Ja również lubię piosenki z albumu w takiej kolejności jak ty, No Love jest fajne jednak to taka balladka, a rzadko mi się jakaś spodoba to dlatego ;D Cube faktycznie słaba promocje im robi... CLC również nie miały zbyt udanej promocji piosenek jak i albumu. Ja juz nie wiem, z jednej strony chce dla dziewczyn jak najlepiej i myślę czy nie fajniej by im było w innej agencji a z drugiej strony tak lubię Cube :c

      Usuń
    2. Anonimowy2/04/2016

      Ja tez uwielbiam refren, od pierwszego przesluchania tak mi sie wbil w glowe, zw nie moge przestac nucic :) ciesze sie, ze Nasza kolejnosc piosenek jest taka dama ^^ ale musze Ci powiedziec,ze po wysluchaniu wersji No Love na zywo utwor bardzo zyskuje i teraz jest u mnie na rowni z reszta ;) fajnie zobaczyc 4Minute na zywo w music shows w takim balladyjnym wydaniu :D mysle ze ten refren nie jest glownym problemem. Zdecydowanie jest nim promocja, ten caly media play. Jak czytal sobie na forach i ogolnie w komentarzach to wiekszosc osob (poza 4Nias) nawet nie wiedzialo ze 4Minute mialy comeback :/ 4Minute radza sobie lepiej w reszcie swiata niz w samej Korei Poludniowej :( ja jestem zalamany. Ja tez chce dla dziewczyn jak najlepiej. I boje sie, ze jak nie przedluza kontraktow to sie rozpadna ;( ale mysle ze najlepoej bylo by jakby zmiebily wytwornie. Jak myslisz, jaka byla by dla nich najlepsza ? Moze A CUBE, niby osobno a jednak to dalej cale CUBE Family. A w ogole to dziewczyny powinny otworzyc wlasna wytwornie ;) bylo by super :P ale ja caly czas trzymam kciuki ze moze jakos nagle stanie sie takie boom i 4Minute beda w trendach, taki 'efekt Hani' (ktora mnie strasznie zaczela denerwowac i irytowac). Bylo by swietnie gdyby taki zostal nagrant taki fan cam np. Sohyun i to by podnioslo Nasze dziewczyny. A co do CLC to tez smutne. Tak je lubie a tu taki flop. Pepe jesr super, pozostale single troche mniej jednak dalej mi sie podobaja i bardzo Im kibicowalem, nie udalo sie. Szkoda, bo wiele zeszlorocznych bandow ktore debiutowaly w 2015 staly sie teraz mega popularne i sa na topie, podbijaja listy. Jak dla mnie to wszystko wina CUBE bo przeciez to Oni tym wszystkim zadza i decyduja co, kiedy, gdzie i jak. My musimy sie tam wybrac i zrobic w tej agencji porzadek xD

      Usuń
  2. Anonimowy2/05/2016

    ja też uwielbiam cały singiel!! ale powiedzcie mi jak to jest, że "hate" jest takie świetne i uzależniające wręcz, a na music banku wygrywają takie gfriend, które są (dla mnie) za bardzo podobne do całej reszty żeńskich zespołów? 4minute przeszły długa drogę, by być teraz w miejscu, którym są. jak dla mnie ich "ewolucja", jako zespołu jest niesamowita! wypracowały sobie swój własny, unikalny styl i tego (mam wrażenie) brakuje na koreańskim rynku muzycznym, gdzie mnóstwo żeńskich zespołów to rozkoszne, urocze dziewczątka w przykrótkich spódniczkach. i smuci mnie, że taki łatwy koncept wygrywa, a 4minute, które pokazują "coś więcej" tylko tracą:( karollka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację a co do GF to wiele osób mówi ze GFriend to są takie następne Girls Generation i tym też zdobywają popularność. W Korei zdobywają popularność bo ludzie tam lubią grupy z takim niewinnym konceptem, tak samo z A Pink jest. To smutne, bo ja np jestem znudzona jeśli ktoś trzyma się cały czas tego samego konceptu, a 4 Minute są jednym z tych bandow, które są inne w każdym comebacku, szkoda ze są tak niedoceniane :( Cube w sumie z tymi swoimi promocjami tez nie jest najlepsze i nie pomaga :/

      Usuń