✰INFO✰ Hyuna mówi, że nie ma czasu na chłopaka oraz roni łzy podczas występu Oksang Dalbit [Wywiad]

19 sierpnia Hyuna spotkała się z indyjską grupą Oksang Dalbit's Kim Yoon Joo i Park Se Jin.

Park Se Jin spytała : ''Co robisz kiedy chcesz poznać chłopaka?''

Hyuna odpowiedziała: ''W te dni nie myślę o takich rzeczach. Myślę o tym wtedy kiedy nie
jestem zajęta, ale nie dziś. Tym razem pracowaliśmy nad albumem dłużej niż zwykle.
Kiedy zacznę promować album nie mogę spać przez półtora miesiąca.''

Oksang Dalbit powiedziała: ''Zawsze powinniśmy spać 8 godzin dziennie.''

Na audycji Oksang Dalbit wystąpiła z ''You Did Well Today Too''.
Hyunę doprowadził ten występ do łez, kiedy się uspokoiła powiedziala: ''Było wiele rzeczy,
które robiłam pierwszy raz podczas tej promocji, więc czułam się bardzo obciążona,
ale to było również zabawne. Pierwszy raz byłam sama w reality show i myślałam wtedy:
''Jaka szkoda, chciałabym pozostać tu dłużej.'' Istnieje wiele rzeczy, które chcę powiedzieć,
słyszałam też, że dużo ludzi mówiło o tym, że zmienili o mnie zdanie, mówiąc: ''Więc
Hyuna jest takim typem osoby.'' oglądając ''Free Month''. Jestem bardzo wdzięczna
całej ekipie produkcyjnej, za stworzenie wszystkiego tak dobrze i pięknie.''

Spotkanie będziemy mogli zobaczyć podczas ostatniego piątego odcinka ''Free Month.''

8 Komentarze

  1. Anonimowy8/20/2014

    pff jakie pytanie... Nie lepiej bylo zapytac "CZy chcesz poznac chlopaka"? Co robisz tez mi cos, jak chce mi sie szczac to szcam nie mysle o tym jak to zrobic... ale pioseneczka ladna byla :D Cos male to info :( Jak oni gadali tam chyba z 10 min

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D ahhahahaha serio :DD
      info jest przetlumaczone z angielskiej strony pewnie wybrali tylko naistotniejsze tematy i dodali a ja przetlumaczylam :D

      Usuń
  2. Anonimowy8/20/2014


    Hej takie pytanko. Ty cos zarabiasz z tego bloga ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie a powinnam ? XD dla mnie blog to zabawa i lubie go prowadzic i nie potrzebuje z tego zarabiac :D znajde se prace to wtedy bede zarabiac ;p

      Usuń
  3. Ostatnio gwiazdy przyjmuja wyzwanie oblewania sie wodą chcialbym zeby Hyuna tez sie oblala XD Ps Pozdrawiam z Bieszczad ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. narazie nie zostala nominowana, ale tez mam taka nadzieje :D ♥

      Usuń
  4. Anonimowy8/21/2014

    sry glupie pytanie :( Moglem sie domyslicw koncu nie ma tu zadnych reklam itp.. moj blad

    OdpowiedzUsuń