✰INFO✰ 4 Minute rozpadły się po 7 latach + Hyuna odnawia swój kontrakt z Cube Entertainment

4 Minute rozpadają się po 7 wspólnych latach.

Kontrakt dziewczyn z Cube Entertainment straci ważność w tym miesiącu i po długiej konwersacji postanowiono, że zespół zostanie rozwiązany. Tylko Hyuna przedłużyła swój kontrakt z Cube, lecz reszta także się nad tym zastanawia, ponieważ nie chcą szukać innej wytwórni.

Jeden z ,wtajemniczonych’ powiedział: 'Wszystkim członkiniom wyobraża się inna przyszłość,
jako aktorki i piosenkarki. Po miesiącach konwersacji, ustalono, że ciężko będzie utrzymać
zespół na tych warunkach. Hyuna przedłużyła swój kontrakt z Cube, inne członkinie
też o tym myślą, lecz niektóre chcą kompletnie odejść z wytwórni'.

źródło: K-Pop Live Polska

Jestem bardzo smutna z tego powodu, jeszcze do końca myślałam, że przedłużą te kontrakty ;/
Chyba mam jakąś 'depresje' lol bo teraz cały czas słucham playlisty z 4Minute :(

35 Komentarze

  1. Anonimowy6/13/2016

    Mowilam ze tak bedzie! To uczucie kiedy twoj ulubiony zespol się rozpada
    Oby dziewczynom się powiodlo... <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio? To jakiś żart. Naprawdę szok. Teraz już nie mam żadnego ulubionego girlsbandu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała żeby to był żart.
      Niestety... :(

      Usuń
  3. Anonimowy6/13/2016

    Depresja :'( moje zycie nie ma juz sensu :( cholerny, przeklety CUBE :/ Jak ja nienawidze tej wytworni. Chyba tego nie przezyje, moj uktimate bias girls band ever <3 KPop bez 4Minute to nie to samo, moj swiat bez 4Minute to nie to samo ;(
    Caly czas mam nadzieje, ze jednak dziewczyny jeszcze sie zejda :) HyunA ma niedlugo comeback ale to juz nie bedzie to samo. Teraz to w ogole mysle czy nie "odejde" z kpopowego swiata :( dla mnie kpop sie juz skonczyl. Teraz dominacje przejma tam same idiotki typu Twice czy GFriend ze swoimi debilnymi sweet konceptami :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię nowe zespoły, ale faktycznie k-pop bez 4Minute nie będzie już tym samym, były one również jednym z moich ulubionych zespołów, ale tak jakby na 1 miejscu. To jest jakiś koszmar...
      Kocham jeszcze Big Bang, Got7 i BTS, także jeszcze nie odchodzę xD F(x), SNSD i 2ne1 straciły juz po jednej członkini, ale one też mnie jeszcze trzymają. Będę do końca aż nie zostanie ani jeden z tych zespołów, chociaż nie ukrywam na tą chwilę najwaźniejsi są dla mnie Big Bang i to o nich się najbardziej boję.

      Usuń
    2. Anonimowy6/15/2016

      Dla mnie świat się skończył po rozpadzie 4Minute :'( Przy KPOPie trzymają mnie jeszcze grupy z ery Naszych dziewczyn, ale ich przyszłość jasna do końca też nie jest.
      - Secret (są jakieś informacje o comebacku w tym roku, ale jakoś na razie cicho)
      - After School (myślę, że ogłoszenie rozpadu to tylko kwestia czasu, więc podwójna depresja)
      - 2NE1 (odejście Minzy, niby mają mieć summer comeback, ale znając YG to może w wakacje za dwa lata xD)
      - T-Ara (po skandalach ich pozycja jest raczej nie do odbudowania, ostatnie comebacki to flopy, więc możliwe, że też się rozpadną jak kontrakty się pokończą)
      - f(X) (odejście Sulli, ale ogólnie już krążą pogłoski o tym, że niby Krystal może odejść z zespołu i nie tylko, więc też ich przyszłość na razie taka do końca pewna nie jest)
      - Sistar (chyba jako jedyne na razie mocno się trzymają i dalej działają i raczej na razie się nie rozlecą tylko pobędą jeszcze długo razem, na prawde trafiły na fają wytwórnie)
      W ogóle najbardziej boli mnie to, że HyunA przedłużyła kontrakt z CUBE, bo przecież dziewczyny mogły razem odejść z CUBE i przejść gdzieś indziej, a tak to taka trochę jakby zdrada dla mnie, a przecież zawsze mówiły, że chcą być razem.
      Czytałem, że niby to decyzja tego iHQ czy jak im tam, że to przez nich się rozpadły, bo nie przyniosły zysków po 'Hate' więc mogły razem przejść pod inna wytwórnie dalej jako zespól. Na pewno jakaś wytwórnia podpisała by z Nimi umowy :)

      Usuń
    3. Hyuna na pewno miała szansę, żeby dostać się do jeszcze lepszej wytwórni, ale ona nie zostawi Cube, nie po tym co dla niej zrobił dawny CEO w przeszłości, jest lojalna i trzyma się Cube ^^
      To podobno Jihyun i Gayoon chciały skupić się na karierze aktorskiej i odeszły, ale nie wiem czy można wierzyć takim źródłom, jeśli nie są potwierdzone ;)
      T-ara mają fajne chwytliwe piosenki, ale przez ich zniszczona reputację w Korei tez się o nie boję... AS to już nawet nie liczę na comeback, nie wiem co tam się odwala, taki dobry zespół :/
      Zgadzam się co do Sistar ^^
      Krystal jest moja biaską w f(x) i jednak mam nadzieje, ze nie odejdzie, ale z drugiej strony to będzie zrozumiałe skoro jej najlepsza przyjaciółka Sulli odeszła, a jej siostra zmieniła wytwórnie.
      Moze Krystal tez pójdzie do Coridel, ale mam nadzieje, ze f(x) się nie rozpadną :((

      Usuń
    4. Anonimowy6/16/2016

      Nie chciałem już mieszać, więc odpiszę tylko pod tym postem, żeby nie na dwa :) Ja życzę Ci, żebyś jednak dostała się na te wymarzone studia, albo przynajmniej takie które Cię choć trochę interesują, żebyś nie skończyła tak jak napisałaś, tam gdzie nie chcesz, bo wiem co to znaczy, bo na Politechnikę trafiłem przypadkiem, szczerze to nie lubię tej uczelni, tych przedmiotów, i przyznam, że się tam męczę i nie jest to fajne :( Dlatego obyś dostała się tam gdzie sobie zamarzysz ^^ Najgorsze jest to jak sobie myślisz, że musi być tak super tam gdzie się chciało być, a niestety się nie jest :(
      A wracają do 4Minute, to też cały czas mam nadzieję, że to koszmar i się obudzę, a dziewczyny ogłoszą swój comeback :P
      Jestem teraz taki smutny i zły jednocześnie, że nawet nie słucham Ich piosenek bo wpadam w jeszcze większego doła :(
      Dzisiaj już oficjalnie ogłosili, że Jihyun, Gayoon, Jiyoon i Sohyun odchodzą z CUBE ;( Tragedia, cały czas myślałęm, że może jest iskierka nadziei, że dziewczyny zrobią sobie przerwę, ale zostaną w wytwórni i się zejdą za rok czy dwa.
      Najbardziej boli mnie to, że HyunA tam została, tak jak napisałaś na pewno jest wdzięczna za to co dla Niej zrobił poprzedni CEO, ale patrząc co CUBE robił z dziewczynami teraz nie powinna mieć skrupułów przed rozwiązaniem umowy, mogła też zrezygnować i razem poszukały by sobie innej wytwórni, na pewno jakaś by się znalazła :)
      Jihyun akurat mnie nie dziwi, że chce kontynuować aktorską karierę (oby przynajmniej się Jej udało i żeby zdobyła w końcu popularność jako aktorka), ale Gayoon ? To dla mnie największy szok xD Zagrała w jednym filmie (chyba jeszcze nie miał premiery) i gościnnie wystąpiła w kilku dramach i nagle się aktorką stała :D Ehh.. Szkoda, że jednak Jiyoon i Sohyun nie zostały, mogły by w trójkę być dalej zespołem :) Wtedy 4Minute stały by się takim RAP GIRLS BAND ;) było by super ;)
      Co do f(x) to wydaje mi się, że masz 100% rację, nawet czytałem, że są już plotki, że Krystal rozważa przejście pod tą wytwórnie co Jessica. Myślę, że to akurat dobra decyzja by była, w SM wiadomo jak jest, każdy wie, lekko nie jest, a tak była by sobie z siostrą, może nawet by wspólnie nagrywały ^^
      Jak się jeszcze After School rozpadną to całkiem się załamię ;(
      T-ara to chyba nigdy nie odbuduje reputacji, w sumie to też wina Ich wytwórni bo nic nie robiła z tym jak wyszły te skandale, bo inni mają gorsze a dalej działają z sukcesami :/
      Teraz już nawet nie wiem kto może zostać moją BIAS grupą po Naszych dziewczynach :(
      A z tych nowych zespołów to kogo lubisz najbardziej ?
      Bo ja polubiłem na początku Twice, ale teraz nie mogę już na Nie patrzeć :/ Mam Ich dość, są już takie przesłodzone i sztuczne, że aż boli.
      Ja z nowych lubię OH MY GIRL i Lovelyz, ale nie tak na 100% jak te grupy o których pisałem, głownie tylko Ich title tracki posłucham i nic więcej szczególnego.

      Usuń
    5. Ja z tych nowych zespołów lubię MonstaX i Seventeen ^^
      Przekonałam się też do GFriend bo mają fajne choreografie, a ich piosenki często pojawiają się w mojej głowie xD
      Lubię Twice od początku, ale zaczęła mnie irytować ich przeciągana promocja (głównie denerwowało mnie to, że inne zespoły nie miały szansy na wygranie w programach przez nie, ale nadal je lubię bo to nie ich wina)
      Lubię tez piosenki Oh My Girl i Lovelyz, jakoś zaczęłam się przekonywać może nie do słodkiego konceptu, ale do muzyki bo mają naprawdę chwytliwe główne piosenki to samo tyczy się Gfriend.
      Ale tak najbardziej w 100% podpasowała mi muzyka MonstaX i Twice bo mają też fajne poboczne piosenki :)

      Usuń
    6. Jejku zapomniałam wspomnieć o Ikon.
      Cały czas mam wrażenie, że 'znam' ich od dawna, a przecież debiutiwali w 2015, jeden z moich ulubionych zespołów xDD

      Usuń
    7. Anonimowy6/17/2016

      Ja w ogóle zapomniałem o boys bandach :P Zdecydowanie najbardziej lubię Monsta X, od samego początku, iKON też, na prawdę mają fajną tą debiutancką płytę ^^ Ale Seventeen tak średnio lubię, czasami posłucham tylko ich tego ostatniego singla, Pretty U. A Ty słuchałaś inne ich piosenki ? Warte przesłuchania ? :)
      Ja szczerze to też w głowie nucę ciągle piosenki GFriend, mimo, iż tak bardzo ich nie lubię xD Przyznam się, że głownie przez to, że Koreę Południową ogarnęła jakaś faza na ten sweet koncept i Rough było takim hitem, że przyćmiło całkiem 4Minute :/ W zasadzie dlatego Ich tak nienawidzę, bo jakby nie promowały się akurat to może 4Minute miały by hit i teraz dalej były by zespołem :( Ale nie tylko One na tym ucierpiały, Winner też zaliczyli totalnego flopa, patrząc na poprzednie wydawnictwo :( jeden z moich favourite boys band i taka klapa też.
      A na Twice to nie mogę patrzeć, tak jak napisałaś o tej przedłużającej się promocji, bo już mam dość oglądania tych sztucznie słodkich dziewczynek. Jak to mówią, co za dużo to nie zdrowo ;)
      Ale ogólnie i tak wolę bandy z czasów Naszych dziewczyn, o których pisaliśmy wcześniej, to były bandy, to były hity :( a teraz wszystkie piosenki są prawie takie same.
      Liczę, że moje postrzeganie KPOPu uratują SISTAR bo ich nowy singiel wydaje się być na prawdę świetny *_* Oby uratowały muzyczny rynek :) Teaser jest genialny :))
      Miałem właśnie też napisać, że dziewczyny odfollowały Hyunę na Instagramie, ale widzę, że już wiesz. Jestem załamany, co tam się mogło stać ?
      Jak myślisz ? Bo mi się wydaje, że może dziewczyny liczyły, że HyunA razem z Nimi odejdzie i przejdą do innej wytwórni, a Ona przedłużyła kontrakt z CUBE :/ Albo może podpisała za ich plecami ? Chyba tego nigdy nie będziemy wiedzieć, u Nich wszystkie skandale, itp. są tak maskowane, że tylko o tym wiedzą sami zainteresowani. No chyba, że w końcu któraś z dziewczyn coś powie.

      Usuń
    8. Haha ja jakoś nie mam takiego zespołu którego nie lubię i idola/idolki tez nie xD
      Kiedyś tylko Hary nie lubiałam, ale jak tak teraz o tym myślę to mi smutno, że Kara się rozpadły, a Hary nawet nie znam osobiście i może moje stwierdzenia co do niej były błędne, ale to było dawno XD
      GFRIEND tez mnie kiedyś irytowały, ale przeszło mi w sumie to te ich ciężkie treningi itd je zaprowadziły tak daleko :)
      Nie mam pojęcia co się stało, ale teraz dużo osób jest bardziej złych na nie, a nie na Hyune, właśnie za takie zachowanie :/
      Moim zdaniem nie powinny czegoś takiego robić, jako idolki powinny wiedzieć, że ludzie to zobaczą i będą różne spekulacje i otrzymają hejty :/
      Serio ja też mam nadzieje, ze to się wyjaśni, ale na co my liczymy, przecież to idole w świecie kpopu -.- np z Jessica i SNSD do dzisiaj się nie wyjaśniło, a fani są podzieleni... ;(

      Usuń
    9. Anonimowy7/04/2016

      Hej, miałem odpisać Ci wcześniej, ale chciałem trochę poczekać aż atmosfera się uspokoi, emocje ochłoną i może pojawi się więcej informacji. A tu w zasadzie nic nowego nie wiadomo :/
      Co myślisz teraz już po pewnym czasie o tej całej sytuacji ?
      A jak ze studiami ? Już wiesz czy się dostałaś czy jeszcze nie ? :)
      Ja tak na spokojnie sobie myślałem o 4Minute, bardzo dużo myślałem o tym wszystkim. I osobiście to mi się wydaje, że za rozpad to na pewno jest odpowiedzialny CUBE/iHQ. Oni nie zaproponowali podobno dziewczynom żadnych nowych ofert, a to, że niby Gayoon i Jihyun szukały innych agencji to na pewno próba zrzucenia winy, jak to w świecie kpopu. Nidgy chyba prawdy nie poznamy.
      Ja myślę, że to było tak, że HyunA była manipulowana przez ludzi z wytwórni, że wszystkie przedłużą kontrakty i będą sobie dalej jako zespół, więc podpisała kontrakt prawdopodobnie osobno, może nawet już wcześniej niż reszta dziewczyn. Reszcie dziewczyn mydlono oczy i jak przyszedł TEN moment to Im pomachali na do widzenia i tak to było. Dziewczyny możliwe, że nie wiedziały o tym, że HyunA podpisała kontrakt osobno, bo każda po zakończeniu promocji z "Hate" się zajęła swoimi sprawami i się dopiero to okazało kiedy nadszedł ostatni dzień trwania umów. I myślę, że Nasza kochana HyunA na pewno była razem z dziewczynami i chciała być z Nimi albo razem albo wcale, ale było już za późno skoro umowa została podpisana, a dziewczyny poczuły się zdradzone i dlatego ją odfollowały na Instagramie i takie tam :(
      Możliwe, że nawet wytwórnia mogła Hyunę szantażować, tak sobie myślę, w końcu Ona pozycję w kpopie już ma i mogli Jej grozić, że będą starali się zniszczyć Jej reputację, itp.
      Co sądzisz ?
      Ja jestem nadal w rozsypce po rozpadzie 4Minute :( Dalej nie mogę uwierzyć.
      Mam tylko nadzieję, że nowa umowa z CUBE jest lepsza niż poprzednia. W końcy HyunA ma ponoć mieć comeback z pełnym albumem. A dziewczyny pełnego albumu nie miały od 5 lat :/ Żal :/ Oby koncept był jakiś na prawdę fajny, taki public friendly, bo jak będzie w stylu Roll Deep to może zostać słabo przyjęty. A tak szczerze to ten Jej solowy comeback to nawet już mnie nie cieszy po tym wszystkim ;( Czekam i nie mogę się doczekać, ale jednak to już nie jest to samo.

      Usuń
    10. To jest bardzo mozliwe, nawet sama myślałam o tym, ze moze Ci z Cube tak to zrobili, a dziewczyny myślały, ze to Hyuna się na nie wypięła :(

      Hyuna jest moją UB, ale myślę tak samo jak ty, nie mogę się doczekać na pełny album=duuuzo piosenek od Hyuny <3
      Ale z drugiej strony te emocje opadają, jak sobie pomyślę, ze nie ma juz 4Minute...

      Oj chyba teledysk nie będzie public friendly, podobno ma być +18 :/

      Jutro będą wyniki matur... mega się stresuję matmą... xD

      Usuń
    11. Anonimowy7/05/2016

      Myślę, że na pewno CUBE tak tym wszystkim manipulował, że dziewczyny myślą, że wszystko działo się za ich plecami i poczuły się oszukane i zdradzone przez Hyunę :(
      HyunA na pewno by czegoś takiego nie zrobiła, możliwe, że została przyparta do muru, że naobiecywali Jej, że wszystkim przedłużą kontrakty więc podpisała, a jak już było po wszystkim to Jihyun, Gayoon, Jiyoon i Sohyun zostały na lodzie :/
      W ogóle myślisz, że 4Minute się kiedyś zejdą ? Że zrobią taki reunite jak Wonder Girls ? Ja uwielbiam Wonder Girls a Ich najnowsze single są na prawdę super.
      'I Feel You' to dla mnie summer hit zeszłego roku a 'Why So Lonely' od wczoraj słuchał cały czas i już tak wpadła mi do głowy, że będzie na pewno jednym z moich tegorocznych summer hits :)
      Może kiedyś dziewczyny znowu razem coś stworzą, to teraz moje największe marzenie.
      Nawet jakby miały się zejść beż Hyuny, też było by super ;)
      Ale jak sobie tak przypomnę, to Gain przez parę lat razem z Brown Eyed Girls była pod jedną wytwórnią, a jako artystka solowa pod drugą, całkiem inną, więc może są szanse, że dziewczyny się zejdą pod inną wytwórnią, a HyunA do Nich dołączy mimo, iż jest dalej w CUBE ^^
      Serio MV ma być +18 ? :/ To szkoda, liczba wyświetleń z YouTube się nie będzie wliczać do programów muzycznych :/ I na pewno nie będzie public friendly :(
      A jak wyniki matur?

      Usuń
    12. Taaak! 2 ostatnie piosenki Wonder Girls były genialne! :))

      Oby to co piszesz stało się prawdą, również chciałabym je zobaczyć jeszcze kiedyś razem na scenie.

      Niestety nie zdałam matmy... Zabrakło mi 2% ehh...
      Żegnaj Japonistyko xX
      Teraz czas zacząć ponowne poszukiwania korepetycji i wakacje zniszczone :/
      Usuń

      Usuń
    13. Anonimowy7/11/2016

      O nie... to szkoda :( Na prawdę mi bardzo przykro, że nie zdałaś i to jeszcze tylko 2% zabrakło :/ Ale nie martw się, zdasz na pewno poprawkę :) W ogóle jak czytałem w sieci to matury w tym roku słabo poszły, z matematyki szczególnie. Jeszcze będziesz miała szansę na Japonistykę, nie przejmuj się ^^ A kiedy ta poprawka ? W sierpniu ?
      Też mam nadzieję, że stanie się to prawdą i jeszcze zobaczymy dziewczyny razem. Było by super jakby się zeszły, a jak nie, to przynajmniej żeby Jihyun, Gayoon, Jiyoon i Sohyun stworzyły nowy girls band, nawet jakby bez Hyuny, ale żeby jednak w cztery ^^
      A jak myślisz, jaka jest przyszłość reszty dziewczyn, kiedy okaże się,że się całkiem rozeszły przynajmniej na jakiś czas, a może już na stałe ? Tak Twoim zdaniem ?
      Ja myślę, że Jihyun na pewno zajmie się graniem, w dramach, filmach, jakieś sesje zdjęciowe, itd.
      Gayoon chyba też pójdzie w dramy i filmy, może jakieś single pojedyncze wyda (OBY), może jakieś ostatnio modne kolaboracje, duety. Szkoda by było już nie usłyszeć Jej cudownego, niepowtarzalnego głosu ;(
      Jiyoon na pewno zajmie się muzyką, może zadebiutuje jako solistka, jeśli dziewczyny się nie zejdą. Możliwe też, że zajmie się produkcją muzyki, kształci się w tym kierunku więc było by super. Ale nawet było Jej kilka zdjęć ze studia, więc może wtedy zaczęłe już coś solowego tworzyć, bo coś czuła, że tak się to skończy z 4Minute :( Oby CUBE Jej nie zablokował materiału :/
      Sohyun na chwilę obecną ma program w radio i to TV show, w którym z Youngji występuje więc na razie ma co robić, ale w przyszłości mam nadzieję, że zobaczę Ją na scenie. Może też coś zacznie grać.
      Fajnie jakby 2Yoon znowu coś razem tworzyły, jakby przeszły pod inną wytwórnię razem to mogłyby stworzyć taki duet już pełnoprawny, jak Davichi :) Ich mini album był świetny, nawet title track mi sie podoba mimo mieszanych opinii.
      A największą nadzieję, mam na to, że jednak dziewczyny się zejdą, trzymam za Nie kciuki :)

      Usuń
    14. :x Prawie rzuciłam telefonem o ścianę, jak zobaczyłam 28% przecież to kurde 1 punkt... do teraz jestem wściekła, cały czas się uczę, dlatego też nie mam czasu dodawać jakichś spamów czy czegoś no i trochę tu pusto :/

      A co do 4Minute, to myślę tak jak ty, dodałabym jeszcze sesje zdjęciowe, bo pewnie zajmą się sesjami dla magazynów (obstawiam w tym Jihyun i Gayoon).
      Niby dziewczyny nie były tak popularne jak Hyuna, ale miały również swoich wiernych fanów i one o tym wiedzą, dlatego ja również mam nadzieje, ze albo połączą swoje siły w 4, albo będzie 2Yoon, a może jakaś inna nazwa.
      Szkoda by było, gdyby to wszystko tak się skończyło, tyle lat pracowały na swój sukces, a przez wytwórnie ma się to wszystko skończyć?... bardzo nie fair.
      Ja nadal nie rozumiem tej decyzji, tym bardziej, że po Crazy i Hate miały dużo fanów zza granicy.
      A w Korei z Crazy tez dobrze poszło, a to, że Hate juz gorzej to moim zdaniem, nie jest dobry powód, żeby rozwalić tak dobry i unikalny zespół.
      Wystarczyłoby, żeby dziewczyny powróciły z czymś innym, nawet słodszym i koreańczycy znów by oszaleli, może nam by się to tak nie podobało, ale jest też dużo innych opcji, a nie odrazu rozwalić zespół z takim stażem.

      Usuń
    15. Anonimowy7/21/2016

      Nie dziwie Ci sie, ze tak zareagowalas, mysle ze zareagowal bym tak damo a mozs nawet bym tym telefonem rzucil xD najgorsze wlasnie jest to, ze to tylko 1 punkt, jedna zla odpowiedz z tych abcd :/ Przykro mi bardzo i caly czas trzymam kciuki zebys zdala :)

      Przepraszam, ze tyle nie odpisywalem ale chcialem poczekac troche na jakies konkretniejsze informacje odnoscnie tego wszystkiego.

      Mysle tak jak Ty, ze szkoda by bylo gdybu sie to wszystko tak skonczylo z dnia na dzien przez glupia decyzje wytworni :/

      Tez nie potrafie zrozumiec dlaczefo to sie stalo. Tak jak napisalas, Crazy bylo hitem nie tylko poza granicami, ale w samej Korei takze. Hate moze i byl flopem ale poza granicami byl przebojem :) muzyka zostala uzyta w reklamie meczu koszykowki, singiel promowali nawet znani Youtuberzy, w ogole pojawialy sie takie jakby krotkie filmiki na ktorych ludzie do Hate wykonywali takie rozne mony, pozy nie wiem jak to nazwac. Widzialas je moze ? Myslalem ze moze stanie sie to takim hitem internetu i za sprawa tych memow czy jak to nazwac Hate zdobedzie popularnosc w Korei. Bo poza granicami sie bardzo podoba i przybylo na prawde duzo fanow :) nawet wielu moim znajomym Hate sie bardzo podoba, jest takie juz bardziej Amerykanskie, Europejskie ;) i to byl blad. Ale tak jak poszesz jakby mialy nastepny comeback w takim slodkim, uroczym stylu na pewno by sie odbily i mialy by HIT ! A teraz to mozemy tylko gdybac :(

      A w ogole sie zalamalem dzisiaj po tym jak przeczytalem, ze to niby wlasnie 4Minute nie rozpadly sie przez decyzje samego CUBE i obecnego CEO czy iHQ tylko podobno to wlasnie zalozyciej CUBE, ten byly CEO Hong czy jak mu tam niby nie chcial podpisac z dziewczynami umow ;( czytalas juz moze cos na teb temat ? Tragedia, myslalem, ze to moze wlasnie On mial nadzieje, ze dziewczyny podpisza kontrakty i beda tworzyc razem a tu taka niespodzianka. A moze tylko wytwornia sie wybiela ? Podobno dlatego Jego chca zwolnic, ciekawe to wszystko, co o tym myslisz ?

      Usuń
    16. O KURDE no tego nie widziałam, serio, że ten CEO o.O
      A może tak jak mówisz wytwórnia, chce zrzucić winę na niego, ponieważ chciał pomóc dziewczynom... wiesz co cały czas wszyscy gdybają, a jest tyle możliwych scenariuszy, a prawdy się nigdy nie dowiemy... ;/

      Ehh nadal nie mogę przeboleć 4Minute... za każdym razem jak odtwarza mi się ich piosenka podczas słuchania muzyki, to robi mi się mega smutno.

      Usuń
  4. Anonimowy6/14/2016

    niech ktoś mnie zabije kur** tego się nie spodziewałam NAJLEPSZY ZESPÓŁ NAJLEPSZY!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy6/16/2016

    Nie moge w to uwierzyć. Jeszcze dzis dziewczyny unfolowaly Hyune na instagramie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam :(
      Naprawdę jestem w szoku, kto jak kto, ale po 4M się tego nie spodziewałam.
      Nie wiem czemu tak postąpiły i pewnie się nie dowiemy.
      Jest mi nadal cholernie smutno, nawet bardziej niż wcześniej ;(

      Usuń
  6. Anonimowy6/18/2016

    Będziesz dalej śledzić wszystkie dziewczyny czy tylko Hyune ?? Ja wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ^.^
      Życzę wszystkim jak najlepiej :)

      Usuń
  7. Anonimowy6/18/2016

    Od razu napiszę, że ten wpis to tylko moje zdanie, nikt nie musi się zgadzać. :) Mi się wydaje, że to wszystko to takie mydlenie oczu, które mogliśmy już obserwować u innych zespołów. Te plotki, że niektóre dziewczyny chcą się skupić na karierze aktorskiej, które ponoć "wyciekły anonimowo"... To wszystko wydaje się ustawione. By nie okazało się, że "siostrzana przyjaźń" dziewczyn, to tylko wymysł wytwórni, bardzo wygodny zresztą. Nie raz już można było się przekonać, ile w kpopie warte są przyjaźnie między członkami zespołów. Nie mówię, że się nie zdarzają. Jednak doskonale rozumiałabym irytację dziewczyn, bo problemów miały sporo. Już chyba w zeszłym roku czytałam artykuł, ze w 4minute nie dzieje się dobrze, że dziewczyny są skonfliktowane. M.in. chodziło tam o to, że cała wytwórnia skupiła się na Hyunie, całkowicie zaniedbując resztę dziewczyn. No cóż, nie wiemy ile w tym prawdy... Jednak na pierwszy rzut oka widać, kto jest gwiazdeczką wytwórni. Co do tego czy Hyuna powinna odejść razem z dziewczynami. No cóż, nie oszukujmy się, dziewczyna musi kierować się własnym interesem, sądzę, że lojalność dla poprzedniego CEO, to sprawa drugorzędna. Hyuna w CUBE nie miała źle, regularne comebacki, promocje, widać, że działają, w tym kierunku by była popularna. To by było dla mnie dziwne(?), gdyby odeszła razem z nimi. Dlatego też skłaniam się ku tezie, że był tam jakiś konflikt, bo gdyby go nie było, to może Hyuna odeszłaby razem z resztą dziewczyn? Nie sądzę, że miałyby problem ze znalezieniem wspólnie nowej agencji. Co myślisz Lavendova? Dla mnie szkoda, bo dziewczyny się dopiero rozkręcały. Dopiero zaczynały "dojrzewać" muzycznie, a tu bach! i rozpad... W sumie przy kpopie trzyma mnie jeszcze Big Bang, no ale Papa YG jest nieobliczalny. Od zeszłego roku, nie mamy dalej całego albumu "MADE", ech życie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również myślałam o takim 'czarnym' scenariuszu.
      Ale ciężko to zaakceptować, jak się lubi grupę i myśli, że one się tak wszystkie kochają...
      Jeśli tak było to powiem Ci, że idealnie grały, bo naprawdę gdyby nie tamte plotki to nigdy bym nie zwątpiła w ich przyjaźń :/
      Później myślałam, że jest już ok, a tu taka wiadomość.
      Może to się jeszcze wyjaśni, ale chyba nie ma na co liczyć :/
      Zgadzam się z Tobą, faktycznie w wielu zespołach tak jest, rozumiem, że niektórzy kiedy są dajmy na to w 10 osób w zespole to mogą wszyscy nie być blisko, ale takie zespoły które są razem od 7 lat i grają dla nas przyjaciół, a tak naprawdę są tylko współpracownikami...

      Uwielbiam Big Bang, to jest zdecydowanie mój ulubiony zespół męski. Nie mówię tu tylko o ich muzyce, która jest genialna, ale o tym od ilu lat są razem, mimo tego, że każdy robi solową karierę i mogliby się rozdzielić.
      Widać, że lubią być razem.
      Ja również czekam na MADE, staruszek leci sobie nieźle w kulki.
      Przyznam, że trochę się obawiam jak BB pójdą na służbę, ale wierzę w to, że nie stracą ze sobą kontaktu i do nas wrócą w 5 ♡

      Usuń
  8. Jeju niee ;-;
    Mój ulubiony girlsband..
    Dobrze, że Hyuna przedłużyła chociaż ten kontrakt :c
    Będę płakać ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz chyba wszystkie łzy wylałam pierwszego dnia xd ;_;

      Usuń
  9. Przykro mi ze się rozchodzą ale ważne ze Hyuna teraz będzie miała album ale zupełnie nie wiem co i jak i mam nadzieję że dodasz post apropo tego poza tym jak po maturze :P ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post będzie dzisiaj ^^

      Z ustnych super (anglik 100%, a polski 72%) z pisemnych tez nie najgorzej, ale nie jestem pewna czy zdałam matme, dlatego już powoli się szykuję na poprawkę :/
      U nas to chyba rodzinne, bo moja kuzynka, która jest rok starsza tez musiała poprawiać matme xDD

      Usuń