✰INSTAGRAM✰ 20.07.15


















7 Komentarze

  1. Anonimowy7/21/2015

    HyunA wygląda świetnie jak zawsze :) W ogóle aktualny Jej styl kojarzy mi się z takim Amerykańskim ^^ Oby comeback Hyuny i 4Minute był utrzymany w takim stylu. Nie mogę się już doczekać !!!! Chociaż jakieś pierwsze teasery mogliby już pokazać :D A tak odbiegając od tematu, wiem, że nie przepadasz za Harą ale co myślisz o Jej debiucie ? I comebacku A Pink ? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadzam się! W ogóle w tym kolorku Hyuncia wygląda prześlicznie! I te warkoczyki mimo tego, ze ma sexy image wyglądają uroczo :) Co do Hary... podeszłam do tego obiektywnie, spojrzałam na nią tak jak na artystkę, która debiutuje (co jest prawdą xDD) bez zadnego hejtu i powiem, ze... piosenka jest naprawdę słaba xD teledysk juz lepszy, ogólnie to myślałam, ze nie wytrzymam tych 3 min ;p w ogóle, zeby zobaczyć czy Hara poprawiła swój wokal oglądnełam kilka jej występów i teraz juz wiem, ze słusznie twierdzilam wcześniej, ze jest najgorszą wokalistką w tym zespole (więc jakim cudem dostała solo... nie wiem) nawet Youngji, nie uratowała jej występu z tą drugą piosenką swoim wejściem smoka i rapem - jednym słowem ten solo debiut to słabizna. Co do A Pink, spodziewałam się, ze powróca w swoim słodkim stylu, MV jest bardzo ładne, piosenka jak zwykle nie moja bajka, ale Ci co lubią słodkie koncepty się spodoba, jednak przyznam, ze ich poprzednie piosenki były lepsze ^^ a ty co sadzisz ;D

      Usuń
    2. Anonimowy7/21/2015

      Prawda, wygląda cudownie :) Tak jak widziałem już wiele metamorfoz Hyuny to chyba właśnie najbardziej lubię Ją w blondzie ^^ nie wiem dlaczego ale najbardziej mi się podoba jak HyunA ma blond włosy, później czarne jak w IIP? :) A w warkoczykach wygląda słodko i uroczo, taką właśnie Hyunę kocham :* Oby Jej comeback był właśnie taki American Style :P a patrząc że całe 4Minute są w LA to może i comeback dziewczyn będzie utrzymany w takim klimacie (OBY!!!!) To wszystko, ta cała ich podróż, zdjęcia trochę takie tajemnicze są, nic nie mówią dokładnie :D A ja już nie mogę wytrzymać. A co do A Pink to tak jak zawsze xD żadne zaskoczenie jak dla mnie ^^ i widzę, że dla Ciebie też. Ale MV, zgodzę się, też mi się podoba. Szczerze to liczę ciągle na to, że 4Minute wrócą w takim dziewczęcym stylu (nie jak A Pink :/) ale właśnie w takim klimacie tylko oczywiście z rewelacyjną, chwytającą piosenką :)) a co do Hary... MV jest fajne, podoba mi się, lubię takie teledyski, typowo letnie, wakacyjne. Mam takie same odczucia co Ty. Ja nawet pokuszę się o opinię że ten Jej debiut, ta piosenka to tragedia i koszmar. Jedna z najgorszych piosenek jakie w życiu słyszałem :D zawiodłem się. A po obejrzeniu właśnie występów to Ona nawet nie śpiewa tylko postękuje xD A Youngji to aż śmiać mi się chce xD fajna dziewczyna, mega sympatyczna ale powinni jakoś już Ją określić czy to piosenkarka czy raperka, bo raperką to na pewno Ona nie jest :) Solo debiut to powinna dostać Seungyeon albo Gyuri :( Hara to z tą piosenką to może co najwyżej reklamować płatki śniadaniowe :P te z wilkiem "Cookie Crisp - następnym razem będą moje" xD jednym słowem: MASAKRA. Zgadzam się, że to słabizna :/ nie lepiej już było dać kolejny comack KARY ? i tak dziewczyny już spadły ze swojej wysokiej pozycji, obecna KARA to już nie ta co którą uwielbiałem :(

      Usuń
    3. hahahah to było dobre z tymi płatkami haha ;DDDD
      widzę, ze mamy podobne opinie xD

      Usuń
    4. Anonimowy7/22/2015

      hahaha :P ale widze tylko taka opcje wzgledem tej piosenki ;) no ewentualnie jakies ciasteczka czekoladowe ^^ a jak jestesmy przy opiniach to chcialem sie zapytac co myslisz o nowym singlu Hello Venus ;) ja jestem zachwycony ze maja comeback, myslalem ze bedzie gorzej po Wiggle Wiggle ale nie przesadzily tym razem ale i tak wolalbym zeby kompozytorem byl ktos inny niz Brave Brothers :/ jak jeszcze nie sluchalas to musisz koniecznie posluchac, bo ja wyslychalem podobna melodie jak w piosence Naszych dziewczat WYN ;) jak sie wsluchasz to slychac taka melodie jak w WYN taka jakby z gry xD nie wiem jak to opisac. jak kiedys sie przegralo w grze i byl taki dzwiek na koncy. w WYN wyraznie go slychac i w I'm Ill wydaje mi sie ze tez :-) moze Ty tez to zauwazysz a moze mi sie tylko wydaje ^^

      Usuń
    5. Tak słuchałam ^^ Tez mi się bardzo podoba, chociaz mi się bardziej z T-ara skojarzyło bo to są totalnie ich bity, swoją drogą ja takie uwielbiam! ;DD

      Usuń
    6. Anonimowy7/23/2015

      Rzeczywiście, bity T-ary :P Wiesz, że nawet nie skojarzyłem na początku ^^ Ja jestem zachwycony I'm Ill, też uwielbiam taką muzykę :) Ale cieszę się już bardzo, bo T-ara będzie mieć comeback już w sierpniu. A Hello Venus uwielbiam od samego ich debiutu. Lubię każdą ich odsłonę :D A moją BIAS jest Lime :) Kocham po prostu Lime. Dla mnie jest rewelacyjna. Oczywiście po Hyunie i 4Minute :) Cały czas też mam nadzieję na comeback After School, boję się, że w końcu przeczytam, że się rozpadły i zostaje tylko Orange Caramel (chociaż ten unit uwielbiam od zawsze, ale KPOP bez After School nie byłby taki sam) :(

      Usuń