✰INFO✰ Hyuna mówi o negatywnych komentarzach oraz promocji z ''Red'' [Wywiad]

Oto pytania i odpowiedzi z Hyuna:

Wróciłaś po roku i dziewięciu miesiącach, jak się czujesz?

Jestem zdenerwowana. Przewiduję więcej, ponieważ pracowałam
bardzo ciężko przygotowując się do powrotu.

Podkreśliłaś, że ''Hyuna jest czerwona'' w twoim albumie. 
Jest to prostszy sposób na pokazanie seksownego wizerunku?

Skłamałabym gdybym powiedziała, że nie zamierzałam tego. Czerwony kolor ma dla mnie znaczenie. Miałam na sobie czerwony kolor pierwszy raz, zdobyłam pierwsze miejsce, czuję się po prostu szczęśliwa kiedy widzę czerwony. Oppa, który pomagał w pisaniu tekstu powiedział:
Spróbujmy użyć ''Czerwonej Hyuny'' w piosence i kiedy raz to powiedział nie znaleźliśmy
innych słów by to zastąpić (śmiech). Myślę, że to pasuje do Hyuny najbardziej. 

Czy czujesz się seksowna?

Trudno mi było być seksowną podczas przygotowywania albumu.
Podczas kręcenia zakładałam różne stroje, makijaż, i wtedy czułam, że jestem seksowna (śmiech).
Czułam się młodo jak wcześniej, ale myślę, że teraz jestem bardziej dojrzała.

Co się zmieniło przy tym comebacku?

Ludzie spodziewali się zobaczyć coś śmiałego. Myślę, że to w porządku pokazać coś śmiałego
jeśli mogę, więc włożyłam wiele wysiłku w moje stylizacje.

Powróciłaś w tym samym czasie co Ye Eun z Wonder Girls

Wiedziałam o tym już wcześniej. Ye Eun unnie powiedziała także, że słuchała mojej piosenki.
Obydwie wzajemnie lubimy słuchać naszych piosenek. Lubię piosenkę Ye Eun unnie, ponieważ
jest to taka piosenka, której ja nie mogłabym zrobić. Ona także mi powiedziała:
Myślę, że ludzie polubią twoją piosenkę zwłaszcza w lecie, jest super i
myślę ze będzie fajnie promować nasze piosenki wspólnie.

Śpiewałaś razem z Yoseobem z Beast w piosence ''From When And Until When''. 
Spodziewamy się świetnej prezentacji, jak wtedy kiedy promowałaś Trouble Maker.

Miałam nadzieję, że wystąpimy razem, ale nie było okazji. Beast właśnie promują swoje własne
piosenki. Poprosiłam Yoseoba ponieważ chciałam usłyszeć jego głos w mojej piosence.
Niestety nie sądzę, że będziemy mogli wystąpić razem, ponieważ w tym
samym czasie Yoseob ma zaplanowane już inne występy.

Pojawiło się kilka negatywnych komentarzy o tym, że Hyuna jest ''płytka'', 
''ma agresywną osobowość'' i jest ''hardcore party girl''. 

Myślę, że to trudne do wytłumaczenia. To tylko moja postawa prosić ludzi aby zobaczyli mnie w pewien sposób. Jeśli fani widzą mnie w taki sposób to myślę, że będę musiała to zaakceptować. Jeśli to co mówią nie jest prawdą, należy im pokazać że to jest złe poprzez działania a nie słowa. To może być przyczyną dlaczego zdecydowałam się pojawić w ''reality show''.

Z drugiej strony, jaki był najlepszy komentarz jaki udało ci się usłyszeć na twój temat?

Podobał mi się komentarz mówiący o tym, że ''tylko Hyunie może się to udać''.
Lubię też takie komentarze jak ''ona jest utalentowana'' albo ''ona jest pełna zaufania''.

Co pragniesz powiedzieć fanom poprzez ten album?

Chcę stać się kimś. Kiedy ludzie myślą o Hyunie, chcę żeby na myśl przychodziło im słowo ''hot''.
Czerwony kolor jest pasją. Chcę pokazać moją pasję do fanów.

Jaki jest twój cel w nadchodzących promocjach?

Chciałabym pokazać zdrową i energiczną stronę mnie. Chcę, żeby ludzie wiedzieli, że jestem też wesoła i żartobliwa. Żeby przyznali, że jestem w czymś dobra. Lecz jeśli nie jestem w czymś dobra,
proszę zwrócić na to uwagę i szczerze mnie krytykować.

4 Komentarze

  1. Anonimowy8/04/2014

    Ogromna ilosc narcyzmu , ale faujnie dowiedziec sie co nia kierowalo:D Myslalem ze ona zawsze jest sexy nie tylko z make up'em, ale to moja opinia. HMM to moze teraz Blue? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyuna ma prawo do narcyzmu wybaczam jej to XD bo kiedy byla dzieckiem nie miala tak dobrze ;/

      Usuń
  2. Anonimowy8/05/2014

    Hmm jakby nie spojrzec to wiekszosc gwiazd niekoniecznie czy to muzyczne czy filmowe, rozpoczely swoja kariere wlasnie z powodu ubogiego lub biednego dziecinistwa:(Tak to jest;P

    OdpowiedzUsuń