8/31/2013

✰Spam #4✰


Tym razem spamik z naszą uroczą ''parką'' Trouble Maker - Hyuna i Hyunseung ^^
Tylko czekać na ich comeback ! Wkońcu mineły już dwa lata -,-

Na początek ten oto cudowny gifek z 2011 r. *.* I niech oni nam nie wmawiają, że tego pocałunku nie było xDD 


Haha to jedna z najsłodszych i uroczych Kpop Couple jakie istnieją, bo oni są ''Parą'' hyh... ♥


xD


I'm a boss ;>


Kto się modlił, żeby w MV doszło do pocałunku ? xD


Wyglądają jak z obrazka <3


Dziubek zawsze spoko ;d


... Mniejsza o to xD Ich występ na MAMA 2012 był cudowny ^^


Hyuna z nerwów obgryza paznokcie :DD 


Ale i tak wygrali :D Czułe słówka do uszka xD


Co ten JS wyprawia ... Czy wam też dziwnie się to kojarzy ? ;p


W MV i tak na końcu giną, a wyglądają tak niewinnie :D


Hehe ;D


Królewska para na podeście xD


A teraz słodsza strona Trouble Maker :)













Najpierw słodziutcy *,*


A na scenie ! :D I ta mina Hyunseunga mówi sama za siebie, że coś niedobrego się tutaj dzieje xD





To by było na tyle, mam nadzieję, że wam się podobało :DD <3

✰VIDEO✰ 4 Minute - ''Is It Poppin ?'' (Remix) i World & Asia + WOW POP





✰VIDEO✰ Hyuna w TOM N TOMS COFFEE




8/24/2013

✰INFO✰ Hyuna przygotowuje sie do comebacku ?

Hyuna  postanowiła podzielić się ze swoimi fanami tym, co ostatnio porabia.

Wczoraj, piosenkarka udostępniła na swoim Instagramie kilka zdjęć, na których możemy zobaczyć również LE (EXID). Obie panie są w studio i prawdopodobnie przygotowują jakiś wspólny projekt.

Fani komentują, „Wraca, jako solowa artystka?”, „EXID jest takie słodkie”, „Promienieją nawet w ciemności.”

Jesteście ciekawi, co Hyuna i LE mogą razem stworzyć?