✰INFO✰ Hyuna ujawniła że radzi sobie z depresją, lękiem napadowym i omdleniem wazowagalnym

Hyuna opowiedziała o swoim zdrowiu w liście na Instagramie 28 listopada.
Podzieliła się, że radzi sobie z depresją, lękiem napadowym i omdleniem wazowagalnym 
(stan, który może prowadzić do omdlenia).
Przeczytaj jej list poniżej:
Hej, cześć. Do moich fanów A-ing, a także wielu ludzi, którzy mnie lubią i są mną zainteresowani, 
nie jestem pewna, czy to dobra decyzja, czy też nie, ale postanowiłam to po długich 
przemyśleniach, więc naprawdę opowiem moją historię. 

Szczerze mówiąc, marzyłam o byciu na scenie, odkąd byłam bardzo młoda. Spełniłam to marzenie i otrzymałam o wiele więcej miłości i zainteresowania, niż mogłam sobie wyobrazić, i myślę, że przeszłam proces wzrostu. Może dlatego, że myślałam, że szczególnie miałam tyle okazji, odkąd byłam młodsza, zawsze byłam wdzięczna i szczerze mówiąc podekscytowana. W tym czasie też było mi żal. Czas mijał i po moim debiucie stałam się dorosła, i pomyślałam, że muszę wziąć odpowiedzialność za wszystko, co robię, pomyślałam, że nie powinnam popełniać błędów i chciałam być kimś, kogo wszyscy by wybrali. Z powodu tych ambicji po prostu patrzyłam przed siebie i biegłam dalej. Nie wiedząc, że jestem chora. Jednak ze względu na wspaniałych ludzi i fanów, którzy zawsze byli ze mną, po prostu pomyślałam, że wszystko 
ze mną w porządku. Odłożyłam to na później, powiedziałam, że to nieprawda i nic mi nie jest, ale potem 
dowiedziałam się, kiedy po raz pierwszy pojechałam do szpitala w 2016 roku, że jestem chora psychicznie. Na przykład, jak naturalnie, kiedy jesteś fizycznie chory, zażywasz leki, albo przeziębiony musisz brać 
leki na przeziębienie. Byłam kimś, kto zawsze był tak twardy, więc nie mogłam uwierzyć 
w diagnozę depresji i paniki. Myślę, że nie wierzyłam w to przez rok.
Teraz naturalnie otrzymuję leczenie raz na dwa tygodnie i staram się nie myśleć o tym źle, ponieważ mam wokół siebie wielu ludzi. Ale potem po raz pierwszy doświadczyłam zamglenia mojej wizji i upadłam. Kilka razy myślałam, że musi być to również objaw mojego zaburzenia paniki i zignorowałam to. Jednak lekarz poradził mi, żebym poszła do szpitala uniwersyteckiego, więc wykonałam kilka testów fal mózgowych i dowiedziałam się, że mam coś, co nazywa się omdleniem wazowagalnym. Pogubiłam się i wydawało się, że nie mam żadnych opcji. Chciałam być na scenie, ale martwiłam się, że jeśli tak często upadam, jeśli ludzie dowiedzieliby się, że jestem chora, to może nie chcieliby, żebym występowała. Ponieważ martwiłam się tym, nie chciałam nikomu o tym mówić. Przez długi czas chciałam zachować swój sekret, ale ilekroć upadałam, czułam lęk i było mi bardzo przykro. Kiedy robiłam reklamę lub coś innego w swoim harmonogramie, było mi przykro z powodu wielu ludzi, którzy we mnie uwierzyli i powierzyli mi to. Chciałam więc choć trochę złagodzić te uczucia i dlatego mówię to szczerze. Chociaż byłam ostrożna, nie ukryłam tego i zebrałam się na odwagę, by spróbować o tym porozmawiać. Będę odważnie starała się być zdrowa, ale myślę, 
że ludzie nie mogą być idealni. Myślę, że nie jest za późno i będę się kochać oraz dbać o siebie. 
Będę odważna i szczera, tak jak teraz. Dziękuję bardzo za przeczytanie.



Źródło: https://kpoplivepolska.com/

7 Komentarze

  1. Anonimowy11/30/2019

    Ironia co? Patrzymy na tych artystów, idoli itp którzy robią to co kochają, są na szczycie,teoretycznie mają wszytko, a często zapominamy że też są tylko ludźmi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie... wiadome było to że hejtujące komentarze ją dotykają, ale nie spodziewałam się, że jest aż w takim złym stanie :( Przyznam, że jak chciałam przetłumaczyć jej post to się rozpłakałam, nie mogłam po prostu, nigdy bym nie pomyślała, że Hyuna aż tak cierpi. Cieszę się, że chociaż Hyojong jest zawsze z nią i jej przyjaciele, chociaż i tak jak ostatnio Hyojong powiedział to ona nie ma ich zbyt wielu :( Mam nadzieję, że Hyuna poczuje się lepiej, chociaż po ostatnich wydarzeniach jakie miały miejsce... Hara też była kiedyś jej przyjaciółką ehh jakie to wszystko jest niesprawiedliwe.

      Usuń
  2. Anonimowy11/30/2019

    Boli mnie coś jak to czytam no kto by się spodziewał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również... musimy teraz dawać jej jeszcze więcej wsparcia bo ona tego potrzebuje, musi wiedzieć, że jest kochana :(

      Usuń
  3. Anonimowy11/30/2019

    ja się zwyłam bo to strasznie przykre, sama mam problemy nerwicowe i to mnie całkowicie z równowagi wyprowadziło, dobrze że ma chłopaka i rodzinę którzy nią się opiekują

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń