STRONA ZAMKNIĘTA/PAGE CLOSED

 Niestety, ale moja przygoda z tym blogiem właśnie się kończy. Mam pracę, studia oraz inne hobby i nie mam już czasu na prowadzenie strony. Oczywiście nadal będę wspierać Hyune oraz innych artystów k-pop, w końcu, muzyka jest też moim hobby, ale jednak prowadzenie bloga wymaga bardzo wiele wolnego czasu, którego nie mam. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy komentowali i wspierali moją działalność blogową przez te wszystkie lata, mam nadzieję, że nadal będziecie wspierali Hyune! 

To było piękne 9 lat blogowania, żegnajcie! <3

8 Komentarze

  1. Anonimowy9/29/2021

    akurat jak zaczęłam się interesować Hyuna :((

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy9/30/2021

    Szkoda, czytelnicy będą tesknic... ale zycze ci powodzenia :3 Może kiedyś wrocisz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy10/03/2021

    jako osoba która wchodziła na tego bloga dobre 4 lata przynajmniej raz w tygodniu, jestem bardzo zaskoczona sytuacja no ale rozumiem blog to jednak wymaga dużo czasu, szkoda ale życzę ci powodzenia tak jak ktoś pisał wyżej może kiedyś wrocisz jak będziesz mieć więcej czasu, trzymaj się <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10/13/2021

    NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy11/09/2021

    proszę nie usuwaj tego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy go nie usunę, nie martw się :)
      Nadal bardzo wspieram Hyune jako artystke <3

      Usuń
  6. Hyuna i Dawn zerwali. Myślałam nad tym czy ten jeden ostatni raz edytować wygląd bloga i zmienić nagłówek, jednak po dłuższych przemyśleniach postanowiłam, że nie będę nic zmieniać. Hyuna i Dawn byli razem szczęśliwi, wydali cudowny album i tytułową piosenkę i postanowili pozostać w koleżeńskich stosunkach, więc ja też nie planuję usuwać Dawn z tego bloga - to część historii Hyuny, ale również historia tego bloga - postanowiłam przestać prowadzić bloga po zakończeniu ich promocji z 'Ping Pong', więc taki też obrazek zostanie. Życzę im obu wszystkiego co najlepsze i mam nadzieję, że mają się dobrze.

    Jeśli ktokolwiek tu jeszcze wchodzi, to przy okazji pozdrawiam wszystkich A-ing <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy2/26/2024

      Hej,
      jestem wdzięczna za Twoją pracę przez tyle lat.
      Powiedz mi, jaki masz obecnie stosunek do Hyuny i Junhyunga?

      Usuń