✰INFO✰ Hyuna płacze mówiąc o 4Minute w "Hyuna X-19" [Cała wypowiedź]

16 sierpnia został wyemitowany 1 odcinek "Hyuna X-19",
podczas którego Hyuna płacząc mówiła o rozpadzie 4Minute.

Po konferencji prasowej Hyuna powiedziała: "Dlaczego tak bardzo nienawidzę słowa rozpad?"
Hyuna mówiła ostatnio wiele o rozpadzie grupy, ponieważ była o to pytana,
jednak Hyunie ciężko było to znieść...

"Ponieważ cały czas o tym mówiłam, wygląda to tak jakbym wspominała o tym specjalnie,
gdyż mój album wychodzi. Jestem przez to bardzo zła, że wyglądam na taką osobę"

Hyuna ukazała, jak bardzo była smutna, ponieważ wyglądało to tak
jakby używała 4Minute, aby skupić całą uwagę wokół siebie.

Powiedziała również, że w odniesieniu do informacji jakie podają media, jest ona jedyną, która mówi o 4Minute, kiedy inne członkinie milczą. "Tak szybko jak inni ludzie widzą te informacje zaczynają myśleć 'więc ona jest taką osobą' i to nie jest tak, że ja mogę powiedzieć, że nie jestem taka.
Bardzo tego nienawidzę. Nienawidzę siebie", powiedziała płacząc.

Potem kontynuowała: "Nie chcę nic mówić, ale w tej chwili mówię coś za co nienawidzę siebie.
Czuję, że jeśli one to zobaczą (inne członkinie), to również to znienawidzą.
Nie obchodzi mnie co powiedzą inni ludzie", łzy nadal płynęły jej po policzkach.

8 Komentarze

  1. Anonimowy8/17/2016

    Chciałabym żeby więcej o tym powiedziała ale widać nie może.
    I serce mi się kroi kiedy mówi że nienawidzi siebie i płacze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również, ale przynajmniej otworzyła się przed nami ;(

      Usuń
  2. Anonimowy8/17/2016

    jak ludzie w ogóle mogą myśleć, że ona specjalnie o tym mówi1!!!?..
    przeciez widac jak je j ciezko ._. Hyuna nie płacz my cie nigdy nie zostawimy
    niech 4minute sie złoncza znowu bo juz naprawde jest to denerwuja hejty na nia za nic i na inne dziewczyny tez a kurwa wyjade do korei i zrobie tam pozadek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja jadę z Tobą, i razem zrobimy tam porządek xDD

      Usuń
  3. Anonimowy8/17/2016

    Moim zdaniem to dobrze, że chociaż ona o tym mówi przecież mamy prawo wiedzieć co się tam wydarzyło nie ? Niech lepiej tamte dziewczyny tez coś powiedzą. Nie są już w Cube to niech coś zaczną mówić. Niby Hyuna jest w Cube Entertainment a rozmawia o tym. Niechętnie ale jednak. Fani będą wspierać ta stronę która coś powie. Dopóki one czegoś nie powiedzą NIE MAM ZAMIARU ich popierać. To że ja unfollow na instagramie było chamskie względem Hyuny i jej fanów. Bez grosza wyjaśnienia. Możecie mnie nazywać głupim ale taka jest prawda. Hyuna nigdy mnie nie rozczarowała i będę w nią wierzył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa co do dziewczyn wydają się trochę oschłe, ale nie będę się z Tobą spierać.
      Każdy może mieć swoje zdanie.
      Ja nadal będę wspierać wszystkie, jednak również mam nadzieję, że coś więcej o tym powiedzą :)

      Usuń
  4. Anonimowy8/20/2016

    nie lubię jej, udawaczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie wiem co ty tu jeszcze robisz, bo to jest strona dla fanów Hyuny i jestem pewna, że nikt nie ma ochoty tutaj czytać twoich wrednych komentarzy na jej temat (poprzedniego komentarza w którym ja wyzwałeś nie dodam, wszystko ma swoje granice)
      Tacy ludzie jak ty są najgorsi, radzę Ci przestan hejtowac, bo tylko sobie zdrowie zepsujesz no i humor wchodząc na stronę, o osobie której nie lubisz :)

      Usuń