✰INFO✰ Hyuna stworzy nowy sub-unit z artystami Cube oraz powróci solo na wakacje!

Potwierdzono, ze Hyuna powróci w nowym sub-unicie, z artystami Cube, jako "drudzy Trouble Maker". Grupa zadebiutuje w maju. Hyuna i Hyunseung odnieśli, dużo sukcesów jako Trouble Maker,
dlatego Cube zdecydowało, że "Trouble Maker" powróci, jednak w innym składzie. 
Sesja zdjęciowa do albumu, będzie miała miejsce w Los Angeles.

EDIT: Hyuna również będzie się przygotowywała do solowego comebacku, podczas promocji z nowym unitem! Solowy powrót Hyuny jest przewidziany na wakacje!

19 Komentarze

  1. Anonimowy3/29/2017

    Czo to cube o_O skąd taki pomysł aby zastąpić Hyunseunga... niech oni nie myślą że długo pociągną jak będą tak Hyune używać. A wiadomo z kim ona będzie w tej grupie? Bo jest tylko btob, pentagon i clc..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyunseunga zastąpili pewnie dlatego, poniewaz w Korei za nim nie przepadają ;c Dla mnie to jest po prostu bezczelne.
      W grupie z Hyuna, będzie prawdopodobnie dwóch członków Pentagon (dwóch z nich, jest aktualnie w LA),
      jednak nie zostało to jeszcze potwierdzone, dlatego nie podawałam takich info :)

      Usuń
  2. No jak tak można? Hyunseung najbardziej pasował do Hyuny. Powinni go zostawić. Poniewierają nim. Nie wiem czemu nie odszedł z agencji. A co do Hyuny to fakt, używają jej jak się da. Żeby tylko się szybko nie wypaliła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadam się :c Bardzo szkoda mi Hyuny, a juz najbardziej to Hyunseunga.
      Chłopak nie zasłuzył na takie traktowanie, po tylu latach bycia w tej wytwórni.
      Ja równiez nie rozumiem, czemu nie odeszli.
      Ok Hyuna chciała pozostać lojalna Cube i miała tam zawsze w miarę dobrze,
      ale Hyunseung się naprawdę wkopał, kiedy podpisał kontrakt na dalsze lata.

      Usuń
  3. Czyli solowy comeback w kwietniu odpada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :(
      Hyuna powróci, jednak nie tak jak się tego spodziewaliśmy, tylko w nowym sub-unicie.
      Cube naprawdę szokuje coraz bardziej.

      Usuń
    2. Hyuna również powróci solo! :)

      Usuń
  4. Anonimowy3/29/2017

    Ta wytwórnia upadła na głowę,niedługo się całkiem posypią!!
    Lepiej niech artyści tacy jak Hyuna i Hyunseung stamtąd uciekają bo się marnują. Tyle lat czekałam na comeback trouble maker a tu takie świństwo. Jak zobaczyłam ta informacje to myślałam że wyjebie komputer przez okno. Oni ściągają Hyune na poziom jakichś wypierdkow mamuta którzy dopiero co zadebiutowali. Jeśli to rzeczywiście będą te dzieciaki z pentagon to tym bardziej współczuję jej. Tylko Hyuna i Btob przynoszą jakieś korzyści tutaj jeszcze, gdyby nie Hyuna to ostatni comeback clc byłby taki jak poprzednie i tez byłby flopem. I tak nie wygrały ani razu ale dzięki Hyuna zdobyły więcej fanów ja świecie. Cube widać już nie wie co robić. Hyuna mogła iść do jakiejś lepszej wytwórni nawet z wielkiej 3 to kurde musiała zostać aż płakać ki się chce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się.
      Jestem ciekawa czy Hyuna żałuje, że tam została, bo Hyunseung z pewnością :/

      Usuń
  5. Anonimowy3/29/2017

    A widziałaś komentarze na instagramie Hyuna !? masakra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, aż przykro czytać.
      Moim zdaniem ludzie głupio postępują, wyzywają Hyune, jakby to była jej wina.

      Usuń
  6. A już się cieszyłam na comeback w kwietniu ;-;
    Trouble Maker było świetne, cały czas miałam nadzieję, że powrócą. Spodobały mi się damsko męskie zespoły, ale bez Hyunseunga to nie będzie to samo. To co robią z Hyuną to jakaś masakra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jest mi bardzo smutno z tego powodu :(
      Mogłabym poczekać na Trouble Maker jeszcze z 3 lata, jeśli by było trzeba, żeby tylko powrócili jako duo, ale jak zwykle Cube musiało namieszać.

      Usuń
  7. Anonimowy3/30/2017

    Chociaż tyle dobrego, że Hyuna będzie mieć comeback i wytwórnia jej nie wykorzystała... tak do końca. Nie mogę się doczekać, a co do tej nowej grupy... to jestem ciekaw, ale wolę ją solo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wolę ją solo, albo w oryginalnym Trouble Maker :)

      Usuń
  8. A ja się bardzo cieszę z tego, że Hyuna będzie współpracowała z utalentowanymi ludźmi. Nie zamieniajcie tego w drugie TM, bo to będzie tylko grupa o podobnym koncepcie. Możliwe, że kiedyś Hyuna będzie chciała współpracować dalej z Hyunseungiem, gdy przestanie być na niego taki hejt.
    Nie skreślajcie wszystkiego.

    Najlepiej by było, gdyby wszyscy teraz wspierali Hyune. Niech się rozwija. :)

    Sam nie mogę się doczekać. Pewnie większość po ich debiucie zmieni zdanie. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej, kiedy pojawiły się pierwsze informacje "o drugim Trouble Maker" to uznałam to za wielkie chamstwo w stosunku do Hyunseung'a.
      Myślę, że właśnie przez te info ludzie tak się wkurzyli :)
      Jakby Cube nie mogło powiedzieć juz na początku "grupa o podobnym koncepcie".
      Również mam nadzieję, ze po ich debiucie otrzymają ciepłe reakcje od fanów i ja też się na pewno przekonam! W końcu to Hyuna :)

      Usuń
  9. Anonimowy3/31/2017

    biedna Hyuna! jest cały czas łączona z jakimiś beztalenciami wybijemy się na jej popularności! zajebiście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazywanie ich beztalenciami to za dużo :/ Według mnie każdy idol jest w czymś dobry.
      Jeśli chcesz kogoś wyzywać to prędzej Cube, niż tych artystów, oni niczemu nie zawinili :)

      Usuń