✰VIDEO✰ Hyuna i Dawn w SBS Power FM Radio

 

Hyuna pojawia się trochę po 25 minucie :)

2 Komentarze

  1. Anonimowy10/28/2020

    kocham ich boże i jeszcze Aille, ale mam pytanie, nie czepiam się tylko no jestem ciekawa xd dlaczego Dawn nadal zapisujesz jako E'Dawn?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że chodzi ci o tagi? Bo w postach odkąd tylko Hyojong zmienił nazwę to wpisuję Dawn. Jeśli chodzi o tagi to piszę tak ponieważ od początku, odkąd tylko Hyojong zaczął się pojawiać tutaj w postach na blogu, dawałam tag E'Dawn (on był wtedy jeszcze w Pentagon/Triple H) i kiedy on zmienił swoją nazwę sceniczną na Dawn, to ja wtedy bym musiała edytować te wszystkie posty to znaczy zmienić tag z E'Dawn na Dawn, bo jeśli bym tego nie zrobiła to by były 3 tagi na blogu: Hyojong, E'Dawn i Dawn i no trochę taki bałagan, bo jednak chce żeby posty w których on się pojawiał były wszystkie w jednym - od początku, a nie nagle tag Dawn i post np. od grudnia 2019, dlatego każdy post w jakim się pojawił Dawn są w tagu E'Dawn i Hyojong. Możliwe, że jak będę miała więcej czasu to zeedytuje wszystkie posty, ale no teraz nie mam takiej możliwości :) Mam nadzieję, że jakoś sensownie to wytłumaczyłam haha

      Usuń