✰INFO✰ Kilka wypowiedzi Hyuny z H Artistry Malaysia - Dare To Dream

# Witaj w Malezji! Odwiedziłaś Malezję już kilka razy, 
jakie jest twoje najlepsze wspomnienie z kraju?

Ludzie w Malezji są naprawdę świetni, wszyscy tutaj traktują mnie naprawdę dobrze, są przyjaźni.

# Gratulujemy wydania solowego albumu! Jakie to uczucie być solową artystką?

Po pierwsze czuję się naprawdę świetnie, będąc solową artystką, wiele od siebie oczekuję.
Ze względu na moją solową karierę, miałam okazję poznać wielu fanów  za granicą
i jestem bardzo podekscytowana. Zwłaszcza moim występem na H Artistry. Mam teraz
bardzo napięty grafik i czasami może to być przytłaczające, ale dziękuję Bogu, za to, jak bardzo
lubię występować na scenie. Próbuję dobrze się bawić, podczas występów i nie stresować się nimi.

# Podczas twojego napiętego grafiku, jesteśmy pewni, że masz trochę wolnego czasu. 
Co wtedy robisz?

Lubię robić to co wszyscy kochają - zostawać w domu.
To dlatego, że nie jestem zbyt aktywną osobą.
Czy to dla was zbyt nudne? (śmiech)

# Nie, jest dobrze, mamy tak samo! 
Przechodząc do następnego pytania. 

Nie jest łatwo mieć taką wspaniałą figurę, jak znajdujesz 
czas na treningi i ćwiczenia, z twoim napiętym grafikiem?

Kiedyś, prawie w ogóle nie ćwiczyłam, jednak z biegiem czasu, zaczęłam całkiem sporo ćwiczyć i polubiłam bieganie. Obecnie, mam napięty grafik, ale robię ćwiczenia, aby utrzymać moją figurę.
Ale dzisiaj nie mogłam, założyć nic odkrywającego ciało, z powodu reguł panujących tutaj.
Nie martwcie się, wciąż mam moje piękne ciało pod spodem! (śmiech)

# Jesteś znana, nie tylko z powodu twojej choreografii, ale także z twojej pozycji, jako raperka. Masz jakieś plany w związku z "Unpretty Rapstar"?

"Unpretty Rapstar" w rzeczywistości mnie nie zaprosiło. Jeszcze. Istnieje zbyt wielu raperów, którzy są utalentowani i mają kwalifikacje. Jednakże, jeśli będzie szansa (przystąpi do programu). Jestem wielką fanką programu i oglądam go regularnie.

# Jeśli nie zostałabyś idolką, jak myślisz, co byś teraz robiła?

Wcześniej nigdy nad tym nie myślałam, ponieważ odkąd byłam mała, zawsze
chciałam zostać piosenkarką. Nawet mając dziś ten wywiad i występ na H Artistry,
jest to naprawdę wielki honor. Jestem naprawdę wdzięczna, i każdego dnia, jest
trudno mi uwierzyć, że jestem piosenkarką. Naprawdę to lubię. Jest mi bardzo
ciężko sobie wyobrazić, że mogłabym robić coś innego.

# Bawiliśmy się dobrze, rozmawiając, ze skromną piosenkarką i mamy dla niej, wiele miłych słów! Mamy nadzieję wkrótce znowu cię spotkać, Hyuna.

4 Komentarze

  1. Anonimowy10/16/2016

    super! ostatnio coś mało notek dodajesz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoła + prawo jazdy ^^
      Ale prawko juz za mną, także postaram się dodawać więcej notek, ale nic nie obiecuję.

      Usuń
  2. Anonimowy10/20/2016

    Lubie Hyune, ale do Unpretty Rapstar to się ona nie nadaje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałabym ją tam zobaczyć, zwłaszcza, ze ona ma kilka technik rapu (czy jak to tam się nazywa lol nie znam się) i jestem bardzo ciekawa co by z tego wynikło ;)
      Fajnie by było, gdyby rapowała tak jak w "Just Follow", "A Bitter Day" czy "Blacklist".

      Usuń