✰INFO✰ Kilka wypowiedzi Hyuny z KBS Yoo Hee Yeol’s Sketchbook

# Hyuna mówi o doświadczeniu aktorskim, które zdobyła przed debiutem

5 sierpnia Hyuna opowiedziała o swoim krótkim doświadczeniu aktorskim w Yoo Hee Yeol's Sketchbook.
Hyuna powiedziała: "Przed moim debiutem, zdobyłam małe doświadczenie aktorskie.
Byłam modelką w reklamie dla firmy telekomunikacyjnej i pojawiłam się w filmie
'I Wish I Had a Wife', oraz w serialu 'Soonpoong Clinic'."
Hyuna później dodała, ze jej role były zbyt małe i nieistotne, zeby ktoś zauważył, żartując: "Byłam po prostu znajomą Midal.
Nie miałam nic do powiedzenia." (Midal była córką głównego bohatera w 'Soonpoong Clinic').

# Hyuna i jej przemyślenia dotyczące solowej kariery

Podczas odcinka, prowadzący powiedział: "Byłaś bardzo zajęta 4Minute i Trouble Maker przez ten cały czas.
Teraz kiedy zaczęłaś pełnoprawną solową karierę, jesteś trochę niespokojna?"
Hyuna odpowiedziała: "Zamiast bycia niespokojną, jestem trochę zdenerwowana, kiedy słyszę tylko o mojej solowej karierze. Ludzie cały czas o tym mówią, tak jakby moje ostatnie 7 lat pracy nagle zniknęło, to smutne."
Prowadzący skomentował: "Rozmawiając teraz z tobą zdałem sobie sprawę, ze mówisz bardzo dobrze",
na to Hyuna nieśmiało odpowiedziała: "Nie myślałam o tym wcześniej."


2 Komentarze

  1. Anonimowy8/06/2016

    Chcialabym Hyune w jakims filmie np romans ale ze mna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah to to ja też! xD
      A tak na serio to pewnie dałaby radę, ale myślę, ze dobrze ze odrzuca teraz role w filmach niech się skupi na czymś co lubi i idzie jej dobrze, jak występy na scenie i pisanie piosenek.
      Hejterzy tylko czekają na jakiś kąsek, zeby ją pojechać, bez powodu XD

      Usuń