✰INFO✰ Kilka wypowiedzi Hyuny z programu "Hyuna X-19"

# Hyuna ujawnia swoje słabości

23 sierpnia Hyuna rozmawiała ze swoimi fanami na VAPP!

W swoim programie "Hyuna X-19" powiedziała: "To jest zabawne. 
Mogłoby być zabawnie ponieważ oglądam siebie, jednak jest zabawnie bo wtedy mogę wam 
pokazać inny wizerunek niż ten, który widzicie przez 3 minuty na scenie." Jeden z fanów powiedział jej: "Nie płacz", na to Hyuna odpowiedziała: "Nie płaczę teraz, jestem bardzo szczęśliwa. Oh, czy to dlatego, że wcześniej płakałam? Nie jest łatwo sprawić, abym płakała. Mam tylko słabość do zwierząt i rozmów o rodzinie." Inny fan powiedział: "Straciłaś na wadze", Hyuna opowiedziała: "Właśnie to nadrabiam."

# Hyuna ujawnia, że jest przylepą

Hyuna ujawniła, że może zachowywać się obsesyjnie w stosunku do osób, które lubi.

W 2 odcinku programu, Hyuna i komediantka Kim Shin Young, wspominały czasy w których się poznały. Kim Shin Young powiedziała: "Poznałam Hyune wtedy, kiedy była jeszcze członkinią Wonder Girls. Myłyśmy razem ręce w łazience.", później dodała, że tęskni za dawnymi czasami: "Myślę, że Hyuna bardzo wydoroślała. Chciałabym, żeby chociaż w małym stopniu powróciła, do tej niedojrzałej Hyuny. Czuję się źle z tym, że musiała tak bardzo dorosnąć." Nagle Hyuna powiedziała: "Dlaczego nie odbierałaś moich telefonów?" Po czym dodała: "Kiedy kogoś lubię zaczynam mieć obsesję na punkcie tej osoby i lubię z nią być blisko. Zadzwoniłam do unnie, ale jej menadżer odebrał i powiedział mi, że to nie jest jej numer. 
Napisałam w wiadomości, że to Hyuna i wtedy unnie do mnie oddzwoniła."

# Hyuna i Junhyung rozmawiają o próbie dopasowania się do gustów muzycznych innych osób

W 2 odcinku Hyuna umówiła się na obiad, ze swoim przyjacielem Junhyung z BEAST.

Hyuna powiedziała: "Moja piosenka wychodzi i nagle jest na pierwszym miejscu przez 3 tygodnie.
Ale muzyka, którą ja chcę robić i którą chcę pokazać innym, nie zajęłaby wysokiego miejsca w rankingach muzycznych. Niemniej jednak ludzie wokół mnie potwierdzają, że moja muzyka jest dobra. Jestem na 
rozstaju dróg." Hyuna powiedziała, że chce iść taką ścieżką muzyczną, która przyniesie jej sukces. Junhyung odpowiedział: "Jeśli za bardzo chcesz zaspokoić gusta innych osób, po jakimś czasie czujesz jakbyś zatraciła siebie. Ale jeśli włożysz za dużo od siebie w muzykę, która tworzysz, ludzie nie biorą tego w sposób w jaki ty byś chciała." Hyuna powiedziała: "Są ludzie, którzy mogą jeść sushi, oraz tacy którzy nie mogą. Niektórzy ludzie nie wiedzą, że sushi jest dobre, ponieważ nigdy go nie próbowali, są też tacy, którzy spróbowali, ale wiedzą, że to nie jest ich styl. Jeśli tego nie spróbujesz nie będziesz wiedział, dlatego ja zawsze chcę próbować." Junhyung jej doradził: "Myślę, że teraz zamiast robić to co inni ludzie lubią, powinnaś robić to co ty chcesz i znaleźć sposób, aby innym też się spodobało." Hyuna się zgodziła i odpowiedziała: "Tak, myślę, że to moja praca domowa." Junhyung dodał: "Mam nadzieję, że zrobisz coś co pozwoli ci się z tego cieszyć."

0 Komentarze