✰INFO✰ Kilka wypowiedzi Hyuny z CulTwo Show

# Hyuna przyznaje, że lubi jeść fast foody

3 sierpnia Hyuna pojawiła się w CulTwo Show, została w nim ukazana jej miłość do tłustych rzeczy.
Fan wysłał do Hyuny wiadomość podczas audycji pytając: "Widziałem Hyune jedzącą całą miskę potrawy z makaronu i czarnej fasoli, podczas czytania komiksów w kawiarni z komiksami w Cheongdam-dong. 
Hyuna wyjaśniła nieśmiało: "Poszłam do sklepu z komiksami, ponieważ nagle zapragnęłam poczytać jakieś romantyczne manhwy. Jednak potrawa była tak pyszna, że zjadłam całą miskę, chociaż comeback miał być już niedługo."
Ta potrawa nie jest jedyną, którą Hyuna zjadła w sekrecie przed powrotem!
Inny widz wysłał wiadomość do programu pisząc: "Nie tak dawno temu widziałem Hyune jedzącą w restauracji jelita!"
Hyuna przyznała: "Lubię takie dania. Jednak kiedy jesz dużo takiego typu potraw,
to szybko przybierasz na wadze i później musisz ćwiczyć przynajmniej, przez 5 dni.
Kiedy prowadzący spytali się Hyuny, czy musi ćwiczyć po zjedzeniu potrawy z makaronem i czarną fasolą, Hyuna odpowiedziała: "To jest warte, tylko jednego dnia ćwiczeń."

# Hyuna ujawnia, że jest maniaczką zakupów

Hyuna powiedziała: "Chodzę bardzo często do marketów. Lubię sklepy spożywcze.
Lubię również gotować. Najwięcej czasu spędzam w marketach, oraz w kawiarniach.
Lubię kupować piwa i robić z nich wystawę. Jeśli dobiorę puszki w ładnych kolorach, staję się szczęśliwa.
Jednak piwo nie współgra z moim ciałem, jeśli zostawiam je w domu, moja menadżer unnie je wypija." xD

2 Komentarze

  1. Heh to tak jak u mnie. Siostra kupuje alkohol a ja korzystam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest na odwrót ;p
      Na mnie działa już jedna puszka piwa (why ;c) i inni korzystają xDD

      Usuń