✰INFO✰ Kilka wypowiedzi Hyuny dla magazynu Allure

# Hyuna mówi o swojej perspektywie robienia czegoś 
innego niż występowanie na scenie

Podczas wywiadu Hyuna powiedziała, że zamiast próbować czegoś innego, chce ona
przelać całą swoją energię w jej karierę jako piosenkarka: "Wciąż mam wam wiele do
pokazania jako piosenkarka, i szczerze jestem osobą, która boi się wielu rzeczy. Chcę
znaleźć coś co najbardziej do mnie pasuje i to rozwijać. Chociaż poza sceną jestem radosną
25-letnią dziewczyną, chcę pokazać, że jestem energiczna i doświadczona,
kiedy jestem na scenie. Tym bardziej, chcę iść tylko jedną drogą."

# Hyuna mówi o swoim nowym albumie i całorocznej diecie

Hyuna została zapytana o udział w tworzeniu wszystkich aspektów
do jej nowego albumu: występów na żywo, fryzur, makijażu oraz stylizacji.

Hyuna odpowiedziała: "Myślę, że to jest moja rola, abym brała czynny udział w tworzeniu
mojego albumu. Nie lubię, kiedy coś jest na siłę. Czerpię przyjemność z dzielenia się moimi
gustami z fanami. Hyuna została również zapytana nad czym ma obsesję w ostatnim czasie,
wtedy odpowiedziała: "Ananasy. W ciągu ostatnich 2 lat, miałam obsesję na punkcie rzeczy,
na których były naniesione ananasy. Od świateł dekoracyjnych, po bieliznę, skarpetki i więcej.
Mam masę rzeczy na których są narysowane ananasy."

Następnie Hyuna powiedziała o swojej całorocznej diecie: "Chodzę na siłownię 5 razy w tygodniu.
Jeśli nie mam czasu to staram się ćwiczyć na sali treningowej. Właściwie to wolę nic nie robić,
niż być aktywna fizycznie. Ćwiczę, ponieważ muszę, niekoniecznie dlatego, że lubię.
Bilans mojego ciała się zmniejszył, ponieważ bardzo dużo ćwiczyłam, dlatego ostatnio
staram się jeść żywność, która jest dla mnie dobra. Jakiś czas temu poszłam na badania
i w wynikach napisano, że brakuje mi wielu niezbędnych składników odżywczych,
dlatego brałam witaminy i piłam wodę. Staram się też spacerować kiedy mam czas."

2 Komentarze

  1. Anonimowy8/27/2016

    Hyuna nie chudnij nam już ×.×

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak przytyła, bo w 12/13 to był koszmar xD

      Usuń