✰VIDEO✰ Hyuna - How Is This? (Teaser 1)

4 Komentarze

  1. Anonimowy7/30/2016

    Nie chcialem Ci juz odpisywac pod tym postem o rozpadzie 4Minute, bo za kazdym razem jak go widze to robi mi sie tak bardzo smutno, jak pomysle o Naszych dziewczynach :(
    Odnosnie tego CEO Hong'a, to czytalem na jakims forum czy stronoe taki komentarz pod artykulem, nie wiem na ile to moze byc prawda a na ile plotka, ale jak to mowia w kazdej plotce jest jakies ziarnko prawdy ;)

    To ktos napisal, ze Hong mogl w ten sposob, (wlasnie tak jak Ty napisalas, ze myslisz) chronic dziewczyny, doradzac im zeby nie przedluzyly kontraktow tylko je zerwaly, bo musial wiedziec co sie dzieje w CUBE i tym calym iHQ, i ze pod CUBE specjalnej przyszlosci juz nie zabardzo maja.

    Bardzo to mozliwe. Jak teraz tak na spokojnie pomysle to mogl Im tak doradzac, zeby nie przedluzyly kintraktow i znalaly sobie jakas inna wytwornie jako 4Minute (a pojawily sie plotki, ze niby Hong chce otworzyc nowa wytwornie, wiec moze chcial, ze jak ja otworzy to zeby dziewczyny podpisaly z Nim umowy). I mozliwe, ze dlatego Jihyun, Gayoon, Jiyoon i Sohyun ich nie przedluzyly. A HyunA to mysle dalej, ze stalo sie tak jak posalismy wczesniej, ze musieli Jej naobiecywac nie wiadomo co, jakies niby super warunki i podpisala i dlatego dziewczyny sie na Nia obrazily, przestaly Ja obserwowac, itd.

    W ogole jak dla mnie to sciema z tym Jej nowym kontraktem :/ mial byc Full Album a sie okazal Mini Album. Maja byc niby fanmeetingi, trasa, ciekawe czy sie w ogole cokolwiek odbedzie. Poczekamy, zobaczymy, ale znajac ta wytwornie to tak to zmienia, ze jeszcze nic z tego nie wyjdzie. Comeback na pewno jeden na rok i bedzie jak zwykle.

    Co myslisz ?

    A nowy album zapowiada sie SUPER !!!!! Nie moge sie juz doczekac. Jedynie teaser mi sie nie podoba :( Liczylem na jakis fajny, wakacyjny klip a sie zapowiada na MV w klubie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak zobaczyłam na zapowiedzi 5th mini album to byłam w szoku, wszędzie pisali, że będzie pełny album, a tutaj mini... pewnie comeback będzie raz na rok, chociaż jeszcze liczę na powrót Trouble Maker, bo jako duo byli bardzo popularni i teraz nie ograniczają juz ich comebacki z zespołem i w ogóle.
      Ja jestem juz tak podjarana tytułowa piosenka, tyle razy juz odtwarzałam ten teaser, już wiem że to będzie piosenka sierpnia na mojej liście xD
      Trafia w mój gust idealnie. Reszta piosenek tez super się zapowiada, bardzo mnie ciekawi co Hyuna tym razem nam przygotowała.
      Ja jednak wciąż mam nadzieje, ze może tylko teaser był w klubie, a reszta MV będzie gdzie indziej.

      No i żeby Hyuna aż za dużo nie pokazała (nie mam nic przeciwko, ale nie lubię jak ją inni wyzywają itp :c)

      Zobaczymy może 4Minute się znowu kiedyś zjednoczą, mam tylko nadzieje, ze Hyuna ma się dobrze w tej wytwórni no i dziewczyny tez sobie dobrze radzą :)

      Usuń
    2. Anonimowy8/01/2016

      Ja caly czas licze na zjednoczenie 4Minute. Moglyby przynajmniej jakis jeden singiel na rok wydac, chociaz jeden :)

      Dokladnie, jak zobaczylen na teaserze 5th mini album to myslalem ze to zart. Wszedzie trabili, ze od debiutu HyunA bedzie miala full album a tu taki klops :/ Nie ufam juz w nic co mowi CUBE :/

      Ja tez bylem MEGA podjarany teaserem i ... A to napisze juz pod postem z Full MV :D

      Ja szczerze to nieblicze na comeback Trouble Maker. Nie lubie Hyosunga :) nigdy nie lubilem jak Hyune z Nim laczyli w pare :/

      Usuń
    3. A jak nie z Hyunseung'iem to z kim lubisz lub chciałbyś zobaczyć jej kolaboracje?
      Jestem bardzo ciekawa ;D
      Ja chciałabym, żeby Hyuna nagrała coś z Zico (występy z Just Follow razem z nim były świetne), albo z Jay Park'iem, czy G-Dragon'em ^^

      Usuń