✰INFO✰ Wywiad z Hyuna w "Entertainment Weekly"

30 lipca Hyuna pojawiła się w jednym z odcinków "Entertainment Weekly",
aby porozmawiać o jej nadchodzącym comeback'u z albumem "A'wesome".
Podczas wywiadu pokazała kawałek choreografii do jej piosenki "How Is This?".
Następnie prowadzący oznajmił, że minęło już 10 lat odkąd Hyuna zadebiutowała.


Hyuna powiedziała: "Konsekwentnie promowałam się bez jakiegokolwiek wypoczynku,
ponieważ chciałam zrobić coś dla moich fanów, w zamian za wiele miłości, którą mi
okazali, przez te 10 lat. "Dodała również, że miała krótki urlop, podczas, którego
wybrała się na wycieczkę do Berlina i Paryża. Nie-fani k-pop'u rozpoznali ją, kiedy
była w jednym ze sklepów oraz zaśpiewali i zatańczyli do jej piosenki "Roll Deep",
więc Hyuna również się do nich przyłączyła. "Wszystkim o czym myślałam było to,
że muszę szybko wrócić i znowu zacząć ciężko pracować."

2 Komentarze

  1. Anonimowy7/31/2016

    ten gościu tam wytrzymał ja bym chyba ja pocałował albo uciekł ze stresu xddd chyba fanem jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, pewnie też bym tak zrobiła xDD

      Usuń