✰INFO✰ Kilka wypowiedzi Hyuny z "Happy Together" + komentarze Netizens

#Hyuna nie żałuje odrzucenia roli do filmu "The Wailing"

1. [+754, -15] Podoba mi się to, że Hyuna wie, że najlepiej być dobrym we własnej dziedzinie, a nie bezmyślnie pchać się w aktorstwo i denerwować innych twoją zła grą aktorską.

2. [+661, -18] Czy wy wszyscy źli idole-aktorzy słyszeliście co Hyuna powiedziała? ㅋㅋ

3. [+539, -16] Ale coś w tym,  że dyrektor chciał mieć Hyune w tym filmie, jest dziwne dla mnie.

4. [+42 -1] Zawsze lubiłem ją za to jaka jest urocza, seksowna i ładna, ale kiedy zobaczyłem jaka była skromna w dzisiejszym odcinku, spodobała mi się jeszcze bardziej.

5. [+36, -10] 100% racji. Idolki jak Yoona, które zrobiły z dramy klapę, muszą przestać brać się za aktorstwo.

6. [+32, -0] Większość idoli próbuje gry aktorskiej, podoba mi się to, że Hyuna nie wykazuje żadnego zainteresowania tym.

7. [+31, -6] Suzy-ya, ucz się od Hyuny.

8. [+26, -2] Hyuna jest typem dziecka, które ma własne marzenia i chce je osiągnąć.
Ma marzenia jako piosenkarka i odrzuciła okazje, aby grać w filmach, ponieważ nie obchodzi ją to i nie jest na to przygotowana. Naprawdę chcę, aby Hyuna znalazła się na szczycie jako tancerka.
Pewnie istnieje wielu idoli, którzy są dobrzy w tańcu, ale aura Hyuny jest po prostu inna.

9. [+21, -12] Wow, przynajmniej ona ma trochę wstydu ㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ Suzy-ya, czytasz to? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. [+12, -4] Myślę, że Nana jest całkiem dobrą aktorką, pośród idoli.
Jestem również teraz bardziej przyzwyczajona do Seo In Guk'a jako aktora, niż jako piosenkarza.

(jejku dla mnie Suzy jest dobrą aktorką... ok Netizens O.o)

#Hyuna ujawnia w co się ubiera do spania

29 lipca w "Happy Together" Hyuna ujawniła co nosi do spania.
Powiedziała: "Myślę, że twoje pidżamy są ważne. Co ubierasz zależy od nastroju.
Czasami chcę być nastoletnią gwiazdą, ubieram dwuczęściową bieliznę i wchodzę do łóżka
(Junhyung nie mógł powstrzymać śmiechu xD)
Hyuna spytała się prowadzących czy to dziwne, ale oni odpowiedzieli,
że nie śmiejąc się: "To jest śmieszne, że ubierasz się tak kiedy jesteś sama."
Hyuna widząc reakcję Junhyung'a powiedziała: "Nie jestem dziwną osobą, która robi tak codziennie,
są dni kiedy ubieram się również wygodnie do spania. Są również takie kiedy ubieram długie spodnie."
Lee Soo Min okazał swoje zrozumienie mówiąc: "Ja również lubię ładne piżamy,
dlatego w domu mam dużo jednoczęściowych kompletów."

#Które z żeńskich idolek, Hyuna uważa za seksowne?


Hyuna również została zapytana o jej tytuł "sexy divy".
Prowadzący chcieli wiedzieć, czy są jakieś idolki, które przykuły jej wzrok.
Hyuna odpowiedziała: "Śledzę idolki, aby wiedzieć kto jest kim, ich występy dodają mi energii.
Lubię grupy, które są urocze i ładne."
Kiedy MC spytał jej, które z nich postrzega jako rywalki na tytuł "sexy divy", Hyuna odpowiedziała: "Ten tytuł został nadany przez ludzi wokół nas. Zamiast mówić oh, nikt nie może się ze mną równać, myślę, że wszystko zależy od tego co robię.
Uważam, że Hyosung, Yura oraz Seolhyun są bardzo seksowne."

6 Komentarze

  1. Anonimowy7/29/2016

    Dla mnie Seolhyun nie jest sekswona co oni w niej widzom wgl
    Kiedy ty masz siłe żeby to tłumaczyć wszystko ?? czy ktoś jeszcze prowadzi z tobą bloga?
    może się nadam ? :> umiem trochę japoński

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest bardzo seksowna i piękna ^^
      Wchodzę codziennie po 2 razy na kilka minutek, aby przetłumaczyć artykuły, a jak nie mam czasu to posługuję się gotowymi tłumaczeniami i podaję źródło :)
      To nie jest aż tak wielki wysiłek, tym bardziej, że angielski nie sprawia mi problemu :D
      Na razie nie potrzebuję pomocy, ale dziękuję za chęci, może kiedyś :D

      Usuń
  2. Według mnie Suzy wcale nie jest złą aktorką. Gdyby była to by ją tak często nie brali tu i tam. Chyba, że wspominają jej początki (chociaż moim zdaniem i tak radziła sobie dobrze), ale każde początki są trudne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :(
      Może na początku trochę jej brakowało, jednak po Gu Family Book i jednym odcinku tej jej nowej dramy uważam, że jest dobrą aktorką... to nie tak, że Ci internauci znają się na aktorstwie, oni po prostu jej nie lubią.
      Gdyby była zła aktorką to SPOJLER nie płakałabym kiedy umierała w GFB, jeśli ktoś jest złym aktorem to ciężko jest się wczuć w jego sytuacje i w ogóle, moim zdaniem jeśli aktorka doprowadza Cię do łez i śmiechu to znaczy, że jest dobrą aktorką.

      Usuń
  3. Anonimowy7/29/2016

    ja tylko mam nadzieje, ze jej się powiedzie i wygra coś w jakimś programie muzycznym bo zasługuje i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń