✰INFO✰ Aktualizacja Hyuny na jej Fancafe [30.06.16]

Cześć! Dobry wieczór!
Dawno się nie widzieliśmy.
Mam nadzieję, ze wszyscy mają się dobrze, prawidłowo jedzą i dobrze żyją.
Dziękuję wam bardzo za martwienie się o mnie i za wasze wsparcie.
Chcę powiedzieć te słowa od razu.
W tym czasie, zanim miałam czas na samotne przemyślenia, po raz pierwszy udałam się na wycieczkę.
Jedząc zdrowo, kiedy byłam głodna, mając spokój, podczas picia kawy.
Kiedy powrócę do Seulu, mogę wam pokazać lepszą mnie.
Myślę, ze przyniosę wam kolejny ciężki dzień.

Bardzo za wami tęsknię.
Spotkamy się niedługo.
Do tego czasu, nie zrańcie się nigdzie i dobrze żyjcie!
Zawsze jestem wam wdzięczna.

4 Komentarze

  1. Anonimowy7/08/2016

    Kocham Cię :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy7/09/2016

    mam kilka pytań proszę odpowiedz bo jestem ciekawy

    Taeyeon czy Jessica?
    Hyuna czy Jihyun?
    Sulli czy Krystal?
    CL czy Minzy?
    Nana czy UEE?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwizna xD

      Taeyeon
      Hyuna
      Krystal
      CL
      Nana

      Lubię takie zabawy haha ;D

      Usuń