✰INSTAGRAM✰ 28.03.16



3 Komentarze

  1. Anonimowy3/29/2016

    Widzialem na Netizen Buzz jak juz sie czepili tych zdjec Hyuny :/ ze prowokujace, itp. A to przeciez tylko sesja dla magazynu :)
    A sluchalas juz nowych albumow Hyoseong i BTOB ?
    Hyoseong jak dla mnie rewelacja *_* kolejny swietny mini album w tym roku ;) Title track boski 0_0
    OH MY GIRL tez wydaly fajny mini album ^^ spodobal mi sie i to nawet bardzo :)
    A BTOB to dla mnie porazka. Kolejne piosenki niczym sie od siebie nie rozniace. Na poprzednich albumach byly oprocz ballad fajne skoczne i taneczne utwory a na tym obecnym to maslo maslane :/ nudy.
    A jak nowy singiel Block B ? Fajny ? Bo ja jeszcze sie mialem okazji posluchac :)
    A w ogole to mi sie mega wkrecil teraz nowy album Gwen Stephani :-) nie wiem czy Jej sluchasz ale polecam ^^ dlugo czekalem na ten comeback :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie comeback Block B jest całkiem fajny, jednak inny od poprzednich i nie każdemu się spodoba. Całkiem fajny, JEDNAK XD i tak wolałam ich poprzedni image, bo teraz to powrócili z ballada :) Słuchałam oh my girl i ich poprzednia piosenka Closer mi się bardziej podobała. (jestem w szoku co zrobili z włosami takiej jednej, teraz ma rude a wcześniej wyglądała prześlicznie) Zgadzam się co do Hyosung, powróciła w wielkim stylu. Co do BTOB, to mam nadzieje, ze kiedyś powrócą z innym konceptem. Mnie też już zaczynają nudzić ich ballady... co do naszej Hyuny to... zostawię to bez komentarza. Oni chyba nigdy nie zaakceptują jej sexy wizerunku. Wygląda prześlicznie na tych zdjęciach i to boli w oczy. Sami zazdrośnicy są w tych knetizens xDDD

      Usuń
    2. Anonimowy4/04/2016

      Dokladnie, po prostu Jej zazdroszcza i tyle :) niech lepiej wyjda na spacer i sie oderwa od tych komputerow ^^ bo to chyba z nudow xD
      HyoSeong tak jak napisalas wrocila w wielkim stylu ;) jestem zachwycony calym konceptem *_*
      Przesluchalem tez wiele razy album BTOB i dalej bie moge sie przekonac. 1 i 2 piosenka z mini mi sie najbardziej podobaja. Reszta tak sobie.
      Co do Blobk B tez posluchalem i tak jak pisalas nie kazdemu sie spodoba, przyznam, ze mi tak pol na pol. Zdecydowanie bardziej wolalem HER :) ale czekam bo maja miec juz pelny comback niedlugo z piosenka chyba Toy. Oby to bylo cos w takim stylu wlasnie to na pewno mi sie podoba.

      Usuń