✰INSTAGRAM✰ 28.02.16


8 Komentarze

  1. Anonimowy3/02/2016

    W koncu dostalem swoj egzemplarz Act.7 *_* Co za uczucie trzymac w dloniach oryginalna plyte kpopowa:) Bezcenne :-) Az nie moglem zlapac oddechu jak wyjalem z pudelka i otworzylem ;-)
    Dostalem karte JiHyun ;)
    A tak zmieniajac temat to slyszalas ze G.Na odeszla z CUBE ? Mysle, ze dobrze zrobila ^^ 4Minute powinny odejsc z CUBE jako nastepne i przejac pod skrzydla innej agencji. A comeback CLC to juz calkiem nie do opisania, nie wiem czy ktos w ogole w Korei Poludniowej sie Nimi zainteresowal :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, ale super, że już doszło ^^ Jihyun też fajnie :DD A co do Giny to widziałam i wcale się nie dziwię, ostatni comeback miała bardzo dawno, Cube w ogóle się nią nie interesowało. Gdyby nie miała instagrama i nie była blisko z Hyuna to pewnie bym o niej zapomniała... a szkoda bo ma dziewczyna talent i fajne niektóre piosenki. Ta nowa piosenka od CLC... ja nie wiem co to było jakaś porażka, szkoda dziewczyn.

      Usuń
    2. Anonimowy3/04/2016

      Fajnie ze JiHyun :) bardzo Ja lubie ale caly czas po cichu liczylem, ze jednak bedzie HyunA :-D
      Jesli chodzi o CLC to katastrofa, ja nie wiem co to w ogole bylo. Promocja jeszcze gorsza niz przy 4Minute, niby dodali nowe dziewczyny ale jakos zainteresowania nie bylo, a MV to w ogole nie wiem o co chodzi. Jakas Short Ver. To co, powycinali jakies fragmenty ? Bez sensu. Pierwszy raz sie z czyms taki spotkalem. Takie Short Ver. to zazwyczaj na japonskim rynku sie pojawiaja. Piosenka moze nie taka zla, ale do Pepe jej bardzo daleko.
      A G.Na dobrze zrobila, comeback miala w 2014 i to z samym singlem bez zadnego albumu i w ogole zero promocji. A piosenki ma bardzo fajne, bardzo Ja lubie i Jej piosenki. Uwazam, ze ma talent i szkoda, ze go tak zmarnowali w CUBE. A w ogole wiedzialas, ze miala zadebiutowac w 4Minute ? 0_0 ja wiedzialem, ze Soyu miala byc z dziewczynami, ale przeszla ppd Starship, a na Jej miejsce weszla SoHyun, ale tym faktem sie zdziwilem :-P Ale widzialas juz co sie dzieje ? Niby G.Na brala udzial w jakims sponsoringu i sie afera zrobila teraz. No nie wiem co o tym myslec :/

      Usuń
    3. jejku w sponsoringu nic o tym nie słyszałam o.o japierdzielę xD

      Usuń
    4. Anonimowy3/10/2016

      I jak, czytalas cos na temat tej afery z G.Na ? Ja szczerze nie wiem co myslec o tym bo informacje sa takie pomieszane. Ale chyba wszystko wskazuje na to, ze to prawda. Szkoda mi Jej strasznie, jakby sie Jej dobrze wiodlo pod CUBE, dobrze by zarabiala to by nie musiala tego robic. A Ty co myslisz ?

      Usuń
    5. Nie wiem co o tym myśleć, niby opis dziewczyny się zgadzał, ale trochę ciężko w to uwierzyć. Z drugiej strony nie jestem zdziwiona tak tą sytuacja jak na początku, masz rację. Gdyby Gina była bardziej promowana przez Cube, otrzymywałaby więcej pieniędzy i nie zrobiłaby czegoś takiego :( Mi również jest jej szkoda... No i tak nagle odeszła z Cube, a może ja po cichu za to wyrzucili, a ze kontrakt sie kończył to była okazja...

      Usuń
    6. Anonimowy3/15/2016

      Mozliwe, ze masz racje. Ze moze CUBE sie o tym dowiedzial i koniec kontraktu byl idealna okazja aby go nie przedluzyc na kokejne lata tylko rozwiazac. Ale z drugiej strony, wlasnie jakby G.Nie sie dobrze wiodlo i by zarabiala po promocji solowej nie musiala bu tegi robic zeby zarobic. A przeciez z czegos musiala zyc. Oplacic rachunki, itd. CUBE na pewno Jej nie oplacal wszystkiego. Tez mi Jej bardzo szkoda :( jak o tym pomysle. Ale ogolnie jakos nie odbilo sie to takich wielkim echem jak inne skandale. Jakos juz to ucichlo i chyba malo kto o tym pamieta i wie. Ta wytwornia nawet nie potrafi takiej afery przekuc w sukces :/

      Usuń
    7. hahahaha xD Cube nawet z "promocją" skandali ssie xDD

      Usuń