✰VIDEO✰ ''Because I'm The Best'' - BTS: Promotion Week

3 Komentarze

  1. Anonimowy8/29/2015

    Z ta godzina na pewno w emocji mi sie pomylilo ;)) ale ja jestem zachwycony comebackiem Hyuny *_* dopiero teraz moglem na spokojnie napisac :-) ale jest mi smutno bo Nasza HyunA wyszla z mini albumem i singlem w takim zlym moim zdaniem momencie :( na poczatku bylo super bo miala #1 na 5 listach, #3 na dwoch i na Melonie w Top 10 i mocno sie trzymala ale potem wydali SMTM i cos tam innego a to bardzo popularne jest tam w Korei Poludniowej i HyunA spadla z list :(((( jestem tym zalamany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się i jeszcze jak Big Bang i Wonder Girls się promowały, a Girls Generation powróciły ;c
      Hyuna jest mega popularna, ale to faktycznie nie najlepszy czas, jeszcze przy takich popularnych grupach z wielkich agencji xD
      z roku na roku albumy Hyuny są coraz lepsze, moim zdaniem, ten jest lepszy nawet od A Talk ^^
      Hyunie nalezy się jakaś wygrana ;c

      Usuń
    2. Anonimowy8/30/2015

      Dokładnie, zapomniałem o Nich :) W zeszłym roku moment był taki sobie, ale w tym CUBE wybrał tragiczny moment na comeback :( Tak jak piszesz, HyunA jest mega popularna ale walczy razem z weteranami sceny muzycznej :( Smutno mi z tego powodu. Mogli jeden tydzień zaczekać, albo tydzień wcześniej zrobić comeback. Ehh.... Teraz czekam na 4Minute :P I też tak bardzo chciałbym, żeby HyunA zdobyła chociaż jedną wygraną ^^ (trzymam za to kciuki) Też uważam, że to świetny album. Dla mnie wszystkie albumy Hyuny i 4Minute są świetne :D każdy jeden jest rewelacyjny i podoba mi się to, że HyunA i dziewczyny z 4Minute zaczęły brać udział w tworzeniu albumów. Dla mnie to świetna sprawa. Bardziej podoba mi się i czuję albumy, które są w jakimś tam stpniu współtworzone przez samych artystów ^^

      Usuń