✰SPECIAL✰ Czy Hyuna miała kiedykolwiek operację plastyczną?

Dostałam prośbę na asku o zrobienie posta o operacjach plastycznych Hyuny xD
Pomyślałam, ze zrobię go jeszcze pod koniec wakacji, bo pózniej w ogóle, nie będę
miała juz czasu. Przypomnę, ze ostatni specjalny post, pojawił się w 2014 roku ;p

Jeśli chodzi o operacje plastyczne, to jestem trochę zielona w tych sprawach, cięzko znalezć mi jakieś wielkie róznice, bo styl idolki zmienia się wraz z konceptem w jakim powraca... tj. makijaz, fryzura i ogólnie wszystko. Poszukałam trochę informacji o tych rzekomych operacjach,
a ocenienie czy Hyuna sobie coś poprawiła, będzie zalezeć od was ^^

Na początku tylko wspomnę o tym, ze Hyuna powiedziała, ze zadna z członkiń 4 Minute, nie poddała się operacji plastycznej (było to w 2010 roku, więc czy coś mogło się zmienić?)

Przed debiutem:

Mała Hyuna ♥

image

Jeśli juz ktoś mówi o tym, ze Hyuna coś sobie poprawiła, to najczęściej głównym tematem,
staje się nos Hyuny... jednak czy nie wygląda on tak samo jak wcześniej?

Bez makijazu:


Równiez zdjęcie zrobione w 2014 roku:


Dodam, ze Hyuna nosi soczewki powiększające oczy, stosuje make-up surgery (konturowanie twarzy), do tego wazną rolę odgrywa tutaj światło i kąt robienia zdjęcia.

Mimo, ze jestem zielona w tych sprawach, to akurat to porównanie mnie śmieszy xD 
Bo zdjęcie AFTER, jest z 2012 roku! xD A teraz spójrzcie na zdjęcia wyzej... Hyuna znowu ma taki nos jak na zdjęciu BEFORE! lol To co Hyuna robi sobie cały czas operacje plastyczne nosa?  Powiększa, zmniejsza i tak w kółko? ;_;

Do tego, jest to screen z Oppa Gangnam Style, kiedy Hyuna śpiewała, 
ma równiez przechyloną glowę i mnóstwo make-up'u.

Kim Hyuna rhinoplasty nose surgery before and after

Tutaj zdjęcie z tego samego roku, jej nos znowu jest taki jak wcześniej:


No i zauwazyłam tez, ze kiedy Hyuna przybiera na wadze jej twarz się zaokrągla, a czasami, kiedy gwałtownie schudnie przez treningi, momentalnie staje się chudzinką xD

W 2012 roku i w 2013, była mega chuda, teraz znów przybrała na wadze (i bardzo mnie to cieszy)

33406949082967863129

Widzicie jakąś róznicę? O_O

page

Takim drugim wazniejszym tematem, jeśli chodzi o jej operacje plastyczne są piersi, plotki o operacji pojawiły się w 2015 roku. Szczerze to nie rozumiem, jak mozna porównywać fotki, 
kiedy Hyuna  była nastolatką i te aktualne... jest coś takiego jak dojrzewanie... 
normalni ludzie uczą się o tym w szkole ;p + istnieje coś takiego jak push-up.

2009 vs 2011 (są większe)


2011 rok


2011 vs 2013



2014 rok (2x biustonosze)



Heh nigdy nie pomyślałabym, ze tyle czasu spędzę na gapieniu się komuś na piersi! xDD

2015 rok (z tego jednego zdjęcia powstały takie spekulacje xD)


I jak myślicie, czy Hyuna faktycznie miała jakąś operację plastyczną?




Ja w dalszym ciągu, uwazam, ze nie. Widać, ze Hyuna wprawiła się 
w makijazu, no i zawsze była ładna, a nawet jeśli coś poprawiła... 
czy operacje plastyczne faktycznie są takie złe? 

Osobiście nie mam nic przeciwko operacjom plastycznym, dopóki nie wyglądasz jak zombie xD

7 Komentarze

  1. Matko, kocham Cię za ten wpis ♥
    Osobiście uważam,że Hyuna nic nie poprawiła operacją(a nawet jeśliby do czegoś takiego doszło to mnie to nie obchodzi) i nie od dziś wiadomo,że takie efekty uzyskuje makijażem, a od powrotu TroubleMaker z Now przy każdym comebacku używa push-up'ów i to nie jest nic złego. Operacje plastyczne też nie są niczym złym, oczywiście w granicach rozsądku.
    Matko,jaki bałagan w tym komentarzu ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku to naprawdę miłe! ♥
      zgadzam się! ^^ i bardzo się cieszę, ze Ci się spodobał ten post :D

      Usuń
  2. Anonimowy8/28/2015

    Twoja notatka potwierdziła tylko moje przekonania o tym, że Hyuna napewno nie miała operacji plastycznych ♡ Ja również myślę, że nie powinni porównywać jej zdjęć kiedy była młodsza, a może następnym razem zrobiłabys post z obrazkami jakimiś ładnymi jak wcześniej, albo coś o makijażu Hyuny?? ja bardzo jestem ciekawa takiej notki ale to już od ciebie zależy. Super post ^^^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że Ci się podoba :D
      Przyznam, że o poście o makijażu nigdy wcześniej nie myślałam, nie wiem czy bym podołała xD Myślę, że teraz będzie znowu przerwa od takich postów, bo szkoła się zbliża, będę miała pewnie całe dnie zawalone :c Ale, post z obrazkami zajmuje mniej czasu, jescze zobaczę, nic nie obiecuję :*

      Usuń
  3. Anonimowy8/15/2016

    Dla mnie to ona mogła miec 50 operacji. Dopoki wyglada ok i tworzy dobra muzyke to bede jej fanem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy12/27/2021

    Widać, że byłaś bardzo młodziutka kiedy pisałaś ten post, ale myślę że to urocze. Dodatkowo pisałaś te posty z sensem. Szkoda, że blog już jest zamknięty, chętnie zobaczyłabym taki post ale zaaktualizowany,

    OdpowiedzUsuń