✰PHOTO✰ Hyuna i Ilhoon za kulisami kręcenia teledysku


5 Komentarze

  1. Anonimowy8/20/2015

    Już nie mogę się doczekać *_* już jest w internecie występ Hyuny z title trackiem w Cultwo Show !!!! I jestem zachwycony !!!! Nie wiem co powiedzieć :D Piosenka boska, czekam teraz tylko na wersję studyjną i cały mini album :P a z tego co wiem to ma być już koło 16-17 Naszego czasu !!!! Czekam, czekam. A powiem Ci, że nawet przekonałem się do Ilhoona :) Po tym jak napisałem pod postem z track list słuchałem dużo utworów BTOB i kolaboracji, w których uczestniczył i jest zajebisty :)) Wolę jednak Minhyuka ale Ilhoon też jest świetny, a w singlu z Hyuną to już w ogóle rewelacja i pasują świetnie do tego utworu *_*
    Dam Ci link do singla :)
    http://onehallyu.com/topic/211655-hyuna-ft-ilhoon-perform-because-im-the-best-at-cultwo-show/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku nie wiedziałam, ze just jest występ! To jest mega! ♥
      Kurde, nie mogę się juz doczekać albumu i teledysku!!!!!! :DDD
      Wiedziałam, ze to będzie super, bo obydwoje są dobrymi raperami! ^^
      Bardzo Ci dziękuję za linka, post juz wstawiony! :DD

      Usuń
    2. Anonimowy8/20/2015

      Zgadzam sie, jest MEGA !!!! mialem nie sluchac i nie ogladac wystepu z M!Countdown tylko poczekac na MV i album ale nie moglem sie powstrzymac, jakos tak moja reka sama nacisnela Odtworz :P jestem w innym stanie w tej chwili ^^ balem sie bardzo co z tego wyjdzie ale nie bylo o co ;)) ale wystep w M!C jakis taki slaby, fanchart tez. ale to m!c a oni zawsze maja takie badziewne wystepy comebackowe jakby to nie byl comeback ;-)

      Usuń
    3. Anonimowy8/20/2015

      Przepraszam, że wprowadziłem Cię w błąd ale źle popatrzyłem na teaserze co do godziny wydania MV i albumu :( myślałem, że jest 12am więc 17 na Nasz czas a tam jest 12pm czyli 5 rano u Nas :) Chciałem napisać, bo źle popatrzyłem i nawet się nie zastanowiłem, na pewno myślałaś, że coś jest nie tak ^^ Jeszcze raz przepraszam, ale wiesz, te emocje :)) teraz pozostaje tylko czekać do rana :( Ja już mam nastawiony budzik ;)

      Usuń
    4. haha nie ma za co! to pewnie z tej ekscytacji, ze Hyuna powraca! ;DD

      Usuń