✰INSTAGRAM✰ 19.06.15


3 Komentarze

  1. Anonimowy6/22/2015

    Fajnie, że HyunA wspiera MAMAMOO :))) Ich aktualny singiel jest rewelacyjny i jak dla mnie najlepszy z tych girls summer comeback do tej pory ^^ W ogóle to zacząłem słuchać MAMAMOO właśnie dzięki Hyunie :P wcześniej jakoś ich nie zauważyłem :D A Ty co myślisz o ich singlu ? Rewelacja. A jak odczucia co do AOA i Sistar ? Bo ja się zawiodłem :( AOA jeszcze ujdzie ale dość już mam tego Brave Brothers'a, a Sistar to kompletna porażka :/ Piosenka Shake It sama jeszcze ujdzie ale z teledyskiem to tragedia. Przerost formy nad treścią. I mówią, że to HyunA odsłania dużo ciała, wije się na scenie i MV, pociera, ociera, jęczy xD A Sistar to już w ogóle dla mnie przekroczyły granicę dobrego gustu :/ Chciałbym, żeby to była klapa i żeby zobaczyli, że na tym samym koncepcie cały czas jechać się nie da.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się też trochę zgadzam z tym co napisałeś o Sistar xD Touch my body było jeszcze fajne, ale miałam nadzieję, że jeśli powrócą z sexy konceptem to pokażą klasę tak jak w Alone <3 ;/ Piosenka AOA tak średnio mi się podoba, ale teledysk jest mega fajny ^^ Ja całkiem przypadkowo kiedyś trafiłam na MAMAMOO później też zobaczyłam, że Hyuna je lubi, więc teraz też ich słucham. Ich nowa piosenka jest świetna, ale najbardziej podoba mi się MV w którym dziewczyny się przebrały za chłopaków, brakuje mi takich funky konceptów w kpopie, bo seksownych jest już zdecydowanie za dużo :DD

      Usuń
    2. Anonimowy6/25/2015

      Zgadzam sie z Toba w 100%. Czas sexy konceptow moim zdaniem juz minal i fajnie by bylo jakby teraz szanse dostaly inne, takie jak wlasnie MAMAMOO, ktore z tym comebackirm sa zdecydowanie najlepsze wsrod tych aktualnych, AOA tez maja fajny koncept. Niby jest sexy ale jednak fajnie polaczony i jednoczesnie taki wlasnie wakacyjny, wesoly. A Sistar to porazka. Ale hit juz jest, pierwsze miejsca na listach :/ nie wiem czy Koreanczycy to jacys oslepieni nimi sa ? ja takze liczylem na cos w stylu Alone albo GITM, uwielbiam LU ale powinny dac odpoczac od tych summer song. Nie rozumiem dlaczego sa az tak popularne i maja takie hity, mimo iz sa o wiele gorsze niz konkurencja tym razem a i tak na pewno pozgarniaja statuetki.

      Usuń