✰INSTAGRAM✰ 27.05.15









3 Komentarze

  1. Anonimowy5/29/2015

    HyunA jak zawsze cudownie wyglada ^^ ale cos martwie sie tym fanbashem co mial sie odbyc w Japonii, nawet juz niby byla data podana a teraz nigdzie nie moge znalezc i tym informacji, dziewczyny chyba tez nie sa aktualnie w Japonii. czyzby zostalo to odwolane ? mam nadzieje ze jednak nie ;) tak czekam na japonski comeback ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że nie za bardzo się orientuję bo trochę chorowałam i jakoś nie wchodziłam na bloga itp XD Jak tylko będę coś wiedzieć to pojawią się nowe informacje ^^

      Usuń
    2. Anonimowy5/30/2015

      Właśnie zauważyłem, że coś ostatnio mniej się działo na blogu, już się bałem, że może go zawiesiłaś :) Ale mam nadzieję, że już Ci lepiej ^^ Będę czekać na nowe wiadomości, ale 4Minute ostatnio ciągle występują na różnych eventach, itp. Więc promują się w na rynku koreańskim, też super :D A Crazy ma już ponad 20 milionów odtworzeń !! już prawie 21m :))

      Usuń