✰INSTAGRAM✰ 24.04.15







3 Komentarze

  1. Anonimowy4/24/2015

    HyunA wygląda tak słodko i uroczo z grzywką, taka promienna :* cudnie :) i jeszcze te zdjęcia z kompozytorem :D czyżby się coś szykowało ? oby był to ten zapowiedziany w rozpisce comeback Hyuny, a później 4Minute :P Bo dziewczyny dalej są popularne z Crazy i mam nadzieję, że CUBE nie zmarnuje tej szansy jak w 2014 roku po sukcesie WYN, było może i IIP? ale mogli się bardziej postarać niż z WDT :) myślę, że kluczem do sukcesu będzie właśnie drugi comeback 4Minute jako całości :) a w sprawie tego fan base to także mam nadzieję, że Nasze myśli się spełnią :) Czytałem gdzieś, że został przełożony ale nie wiadomo na kiedy :/ czekam na więcej informacji ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, juz się stęskniłam za Hyuną w grzywce a tu taka niespodzianka ^^ Hyuna zawsze jak zmienia image to potem jest jakiś comeback ! :D a co do tego fanbase... moze przełozyli bo dziewczyny właśnie pracują nad comebackiem ! kto wie :D

      Usuń
    2. Anonimowy4/25/2015

      Właśnie o tym samym pomyślałem :P jak w dwójkę pomyśleliśmy o tym samym to musi być w tym sporo prawdy :D ale zgodzę się, że HyunA zawsze zmienia fryzurę przed comebackiem solowym albo 4Minute czy TM ^^ nie mogę się już doczekać. A z tym fan base to mam nadzieję, że będzie. Może jest tak jak napisałaś, a do tego HyunA była w Hong Kongu, GaYoon ma zagrać gościnnie w dramie, a JiYoon (już dawno o tym czytałem) ma zagrać główną rolę kobiecą w filmie :) więc może trochę aktywnością solową są pozajmowane, ale oby CUBE zatwierdził te koncerty, żeby dziewczyny nie straciły po raz drugi takiej szansy jaką otrzymały od ludzi :)

      Usuń