✰VIDEO✰ 4 Minute - ''Crazy'' - Choreografia

5 Komentarze

  1. Anonimowy3/18/2015

    Ale się cieszę, że dziewczyny wydały klasyczne Dance Practice Video :) Taka wersja jednak jest najlepsza :D A Crazy osiągnęło już ponad 10 milionów odtworzeń !!!! A co do CLC (już nie chciałem pisać pod tamtym postem, to napiszę już tutaj) to jestem mile zaskoczony. Widziałem właśnie ich Showcase i piosenka Pepe jest nawet przyjemna. Myślę, że zostanę ich fanem :P fajne, sympatyczne dziewczyny. Niby trochę słodki ten styl ale nie tak jak w A Pink tylko taki słodki ale jednocześnie taneczny, zabawny, nawet troszkę sexy :D Podoba mi się ^^ zdecydowanie te dziewczęta są lepsze niż Nasze "ulubione" A Pink ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha i to ''ulubione'' XDD
      co do dance practice to również się cieszę, że Cube opublikowało taką wersję teraz wszystko dokładnie widać no i jednak takie są najlepsze :D
      a co do CLC to już czuję, że je polubię, zwiastun jest świetny ;3

      Usuń
    2. Anonimowy3/18/2015

      hahaha :D Nasze "ulubienice" xD dokładnie, wszystko widać cały układ i w ogóle się bardzo cieszę. Szkoda, że tak późno, bo zazwyczaj dance practice video są popularne i cieszą się zainteresowaniem ^^ Ja już nie mogę doczekać się jutra i pełnego MV i albumu :P oby nie było na nim zapełniaczy, ale CUBE robi dobrą muzykę i nie zapychają albumów utworami tylko żeby były :P myślę, że będą należały do moich ulubionych girls bandów ;)

      Usuń
    3. a CLC wydały już MV, omg bardzo mi się podoba, one są takie śliczne, że ahhh *.* I nie są SŁODKIEEEE takkkk :D Chyba już nawet wiem kto jest visualem po teledysku :D
      + raperka na 99% zostanie moją bias w przyszłości haha :D o i ona jest też maknae XD i jest młodsza ode mnie omg O_O

      Usuń
    4. Anonimowy3/19/2015

      Też bardzo spodobało mi się MV ^^ jestem Nimi oczarowany :) na prawdę dobrze się zaprezentowały i nie są przy tym jak napisałaś słodkie do przesady. Mają troszkę niewinny styl, ale jednocześnie energiczny i wesoły nie przesładzając wszystkiego jak A Pink. Cieszę się, że CUBE ustalił taki styl CLC ^^ Wszystkie są śliczne, bardzo ładne dziewczyny, a do tego miłe, sympatyczne i zabawne :)) ja jakoś nie wiem za bardzo kto jest visualem w grupie ;P raperka jest rewelacyjna :* mega zaskoczenie. myślę, że moją bias też się może stać, ale jakoś chyba bardziej liderka grupy nią będzie. no niestety ode mnie to wszystkie są młodsze :( nawet liderka, ale tylko o rok :D

      Usuń