✰INSTAGRAM✰ 27.03.15





5 Komentarze

  1. Anonimowy3/27/2015

    HyunA wyglada przepieknie jak zawsze :* W ogole ciesze sie ze sa popularne w Chinach i byly tam na QQ Music Awards, ze beda koncertowac po Azji i innych kontynentach ^^ bardzo sie ciesze i mam nadzieje ze w koncu bedzie to czas 4Minute i zdobeda popularnosc ktora juz dawno im sie nalezala :D ale nie wiem czy juz czytalas ale jakies pogloski na niektorych forach sie pojawily ze niby HyunA rozmawia tylko z JiHyun a z reszta dziewczyn nie, ze to niby koniec 4Minute sie zbliza i takie tam. Prawde mowiac mnie to zmartwilo i nie daje mi to sokoju od kiedy to przeczytalem. Wiem ze to jakies glupie plotki i ze przyjazn dziewczyn nie skonczyla by sie po jednej klotki ale nie wiem co myslec o tym. A Ty co sadzisz ? takie brednie przeczytalem na onehallyu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam że ja zauważyłam to już wcześniej :( No bo patrząc wstecz Hyuna NIGDY nie była tak blisko z Jihyun naprawdę dla mnie widzenie Jihyun i Hyuny razem cały czas odkąd były te promocje z Crazy było nie małym zaskoczeniem i nawet trochę się zdziwiłam jak Jihyun przyszła wspierać Hyune podczas promocji z Red wiem ze jest liderką, ale w sumie tylko ona przyszła... zawsze Hyuna była blisko z Gayoon (AhGa :c) a z Sohyun to już wogóle, ale zauważyłam że teraz już tak nie jest i nie wiem co o tym wszystkim myśleć. Ja myślałam że mam jakieś urojenia i ze wszystko napewno jest ok, ale po twoim komentarzu juz nie wiem co myśleć widzę, że jednak się nie myliłam a wolałabym żeby tak było... może dziewczyny nie są zadowolone tym faktem, że Hyuna jest taka popularna ? :c miejmy tylko nadzieje, ze wszystko się ułoży i jakoś się pogodza jeśli to wogóle jest prawda ! Tak bardzo bym chciała żeby to były tylko plotki i żeby wszystko było ok :( Wiele moich ulubionych zespołów powoli traci członków lub się rozpada naprawdę... a jeśli to z 4 Minute jest prawdą to już za wiele jak dla mnie :((

      Usuń
    2. Anonimowy3/29/2015

      Ja też tak bardzo bym chciał żeby to były tylko głupie plotki, pogłoski i nic więcej. Mam nadzieję, że w ogóle to że niby są pokłócone czy w konflikcie też nie jest prawdą. Ja też myślałem już, że to jakieś moje urojenie albo paranoja ale zacząłem tak czytać i naszło mnie coraz więcej wątpliwości jeżeli chodzi o przyszłość 4Minute :( Ja się załamię jeżeli 4Minute się rozpadną lub nie będą w pełnym składzie. Dla mnie to będzie koniec świata. Co do tego, że Jihyun jako jedyna wspierała Hyunę podczas Red jakoś nie wzbudziły moich podejrzeń, myślaęłm że reszta jest zajęta po prostu. Bo Gayoon ma ten program Style Log czy jakoś tak, a Sohyun chyba promowała swój film, w którym grała główną rolę a to było właśnie w wakacje więc mogło się to zbiec razem i dlatego. Ale to że HyunA i JiHyun tak się zbliżyły podczas promocji z Crazy jednak mnie zaskoczyło, Nie żeby się nie lubiły ale jak pozowały itd. to zawsze po przeciwnych stronach a teraz zawsze razem obok siebie. Z jednej strony mnie to cieszy że się zbliżyły ale co z resztą dziewczyn ? Boję się strasznie. Kiedyś niby mówiły że nie przeszkadza im to że HyunA jest popularna, ale może w końcu im to zaczęło doskwierać. Ale i tak w Crazy Hyuny nie ma aż tyle co zawsze. Moim zdaniem właśnie każda dziewczyna została tam wyróżniona. W ogóle 4Minute miały mieć comeback w zeszłym roku drugi a jednak go nie było tylko solo Hyuny. Myślisz, że to mogło być początkiem ? że nie 4Minute tylko znowu solo ? albo że po prostu dziewczyny nie chciały comebacku i dlatego wyszło Red bo musieli kogoś wystawić na promocje ? Nie wiem już sam. Oby to wszystko było kłamstwem i żeby 4Minute odnosiły więcej sukcesów. Kontrakty się im kończą w czerwcu 2016, ale 6 miesięcy wcześniej możan je negocjować więc grudzień 2015/styczeń 2016. Czekam bardzo na ten moment, albo jednak nie :) mam nadzieję, że czas będzie się bardzo dłużył.

      Usuń
    3. Nie wiem już co mam o tym wszystkim myśleć... chyba jeszcze nigdy nie chciałam się tak bardzo mylić w moich przypuszczeniach XD Az się boję czerwca... jednak nie wierzę w to że jedna kłótnia mogłaby je poróżnic :c

      Usuń
    4. Anonimowy3/31/2015

      Ja także mam nadzieję, że Nasze przypuszczenia nie są prawdziwe, a to wszystko to tylko plotki :) Nie chcę takiej sytuacji jak w miss A, niby się przyjaźnią, a jak były urodziny Jii chyba to było wiele idoli nawet HyunA, a nie było jej koleżanki Suzy :/ W ogóle jaka afera też z tego była :P Też boję się czerwca :( Oby się wszystko ułożyło, nie przeżyję jak któraś z dziewczyn rozwiąże kontrakt :(( Tylko, że 4Minute to chyba jeden z tych kpopowych zespołów, który na prawdę się przyjaźni i tak jak Ty uważam, że jedna kłótnia czy sprzeczka nie może poróżnić prawdziwych przyjaciół :) Z przyjacielem jak się pokłóci to zaraz jest zgoda :D Więc oby było tak w przypadku Naszych dziewczyn :*

      Usuń