✰VIDEO✰ 4 Minute - ''Crazy'' - Choreografia

9 Komentarze

  1. Anonimowy2/24/2015

    Super, ze sie udalo osiagnac te 6M i CUBE dodal choreography ver. ale wolalbym zwykle dance practice video ^^ ale fajnie ze CUBE sprobowal czegos nowego bo chyba nigdy nie dodawali takiej wersji u nikogo z wytworni ;-) a i 4Minute wygraly w Inkigayo !!!!! 4thawardwithCrazy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja równiez wolałabym zwykłą wersje, ale cieszę sie z tego co dostaliśmy bo np. choreografia Beast do Good Luck nie została dodana do tej pory... XD Super, ze Cube promuje tak 4 Minute ♥

      Usuń
    2. Anonimowy2/25/2015

      jednak dance practice video to dance practice video ^^ ja tez sie ciesze ze CUBE sie w koncu zabral za Nasze dziewczyny ;-) bardzo jestem zadowolony ze idzie to w tym kierunku w jakim idzie i mam nadzieje ze CUBE nie bedzie juz eksperymentowac tylko bedzie 4Minute dawac wlasnie takie piosenki. Oby dziewczyny mialy drugi comeback w tym roku albo 2YOON czy HyunA. a najlepiej to i 4Minute i 2Yoon i HyunA :P ale HyunA na koncu zeby zdazyla sobie odpoczac biedulka ^^

      Usuń
    3. Haha tak i najlepiej żeby jeszcze Trouble Maker miało kolejny comeback XD Jestem pewna, że 4 Minute będą miały 2 comeback ! Album jest świetny a z główna piosenka zgarniają nagrody :33

      Usuń
    4. Anonimowy2/25/2015

      mam nadzieje ze masz racje ^^ gdzies czytalem ze jak odbiosa sukces to wtedy beds mialy drugi comeback a Crazy radzi sobie dobrze wiec sa szanse. Ja licze teraz najbardziej na 2Yoon ;) czekam juz drugi rok :( fajnie jakby TM tez mieli comeback ale oby to byl inny styl niz ten ostatni. Now bylo bardzo seksowne i gorace wiec nie wiem czy mozna pojsc dalej. Super jakby TM mialo jakis fajny lekki styl, moze cos wakacyjnego ^^

      Usuń
    5. hahaha, ale trochę takie jajca by były TM w jakimś wakacyjnym koncepcie, moze coś słodkiego XD A wcześniej takie sexy teledyski XD w TM umarli oboje, w Now umarł Hyunseung a tutaj moze byłoby jak w Titanicu i tez by ktoś umarł XD I cięzko mi sobie wyobrazić Hyunseunga w czymś słodkim haha *płaczę* XD Jak była ta piosenka Milk Song to wyglądało to naprawdę komicznie, jak Hyunseung próbował być słodki XD Ja tez mam nadzieję, ze 2Yoon powrócą i zgarną wkońcu jakieś nagrody ;3

      Usuń
    6. Anonimowy2/26/2015

      mozliwe, bo Jiyoon przykula uwage publicznosci a Gayoon tez zyskuje na popularnosci wiec 2Yoon z dobra piosenka mialy by duza szanse na nagrody ^^ hahaha... ja tez nie moge sobie wyobrazic TM w slodkim i uroczym stylu ale fajnie jakby zrobili cos odmiennego od tego co dotychczas ;-) moze cos w stylu Titanica wlasnie xD jakas romantyczna milosc bez przyszlosci, cudowna piosenka i teledysk :* bylo by mega cudownie ^^ takie TM bym chcial ;) i 4Minute wygraly dzisiaj M Countdown !!!!! ale sie ciesze tym bardziej ze jak pisalismy pod innym postem myslalem ze nie beda mialy szans w M Countdown z Amber a tu taka niespodzianka ♡♡♡♡ to ju 6 wygrana :**

      Usuń
    7. Tak <3 Jestem z nich taka dumna <3

      Usuń
    8. Anonimowy2/26/2015

      ja tez <3 jak zdobeda jeszcze dwie statuetki to pobija rekord z WYN ^^ trzymam kciuki i nie moge doczekac sie konca tygodnia i zakonczenia music shows za ten tydzien. licze na Music Bank, bo 4Minute przegraly w zeszlym tygodniu :(((( niewielka iloscia punktow. jest mi smutno z tego powodu bo zawsze tak jest w MB :/ zawsze sa drugie a byly juz nominowane tyle razy do wygranej ;(

      Usuń