✰INSTAGRAM✰ 21.02.15











+ aktualizacja Amber

6 Komentarze

  1. Anonimowy2/21/2015

    HyunA jak zawsze przepiekna i olsniewajaca :* widac ze ten comeback jest w jej stylu i sie w nim swietnie czuje ;) a z Amber wyglada troche jak para xD nawet by pasowaly razem do siebie :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha zgadzam się :D wogóle Amber ma wokół siebie tyle dziewczyn, nie jeden chłopak by tak chciał :DD

      Usuń
    2. Anonimowy2/21/2015

      dokladnie, ma lepsze powodzenie niz wiekszosc facetow :P ale wolalbym zeby Nasza HyunA byla z Ambee niz z jakims idolem ^^ bylbym jakos tak mniej zazdrosny :-)

      Usuń
    3. hahahha :d nigdy nic nie wiadomo ;))
      ale fajnie by było jakby Hyuna była z Zico albo Hyunseungiem heh :D

      Usuń
  2. Anonimowy2/22/2015

    haha, dokladnie, nigdy nic nie wiadomo ^^ machnalem sie bo zamiast Amber napisalem Ambee :P z Hyunseungiem to bym nie chcial zeby byla, nie lubie go, jak jestesmy przy B2ST to zdecydowanir wole Gikwanga ^^ a co do Zico to jakos taki mi obojetny wiec sie nie wypowiem ;) nie znam go to nie wiem jaki jest. A tak jak mysle o idolach, meskich idolach to nie wiem kto by pasowal, tak mysle ale jakos nikt mi do glowy nie przychodzi, zaden nie jest godny po prostu :P nie mam pojecia xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedys lubiłam Hyune z Junhyungiem, dopóki nie zaczął chodzić z harą... zerwali, ale tak jakoś minęła mi ochota na łączenie Hyuny i Junhyunga razem haha to chyba przez to, ze nigdy nie przekonałam się do hary... XD Mi się wydaje, ze Hyuna dobrze wygląda z większością raperów ;33

      Usuń