✰VIDEO✰ Hyuna na Golden Disk Awards 2015






Dzięki czytelnikowi strony, który podał link do angielskich napisów, mogłam przetłumaczyć to co mówi Hyuna na język polski ^^

Witajcie, tutaj Hyuna, dziękuję... dziękuję, Ja (po Chińsku)
zapomniałam co miałam powiedzieć *śmiech*
Dziękuję (po Chińsku). Szczerze, jest to dla mnie pierwszy raz kiedy zdobyłam nagrodę, na ceremonii wręczenia nagród.
Więc przede wszystkim, do członkiń (4 Minute)... *powstrzymuje łzy*
Chcę powiedzieć członkiniom 4 Minute dziękuję. I od teraz będę miała na uwadze ludzi, którzy okazali mi wiele miłości. Dam z siebie wszystko, aby ukazać wam, mnie cięzko pracującą kiedy powrócę. Dziękuję. Dziękuję (po Chińsku).

6 Komentarze

  1. Anonimowy1/14/2015

    HyunA jak zawsze wygląda fantastycznie, cudownie i słodko jednocześnie ^^ Bardzo, bardzo się cieszę, że wygrała Bonsang Award w tym roku :) Ale nagłośnienie i w ogóle cała muzyczna strona gali to trochę porażka :/ Tragedia wręcz :/ Ale mam takie wrażenie, że HyunA wygląda na taką troszkę zmęczoną :( Uśmiechnięta i radosna ale jednak tak jakby zmęczona :( ponoć 4Minute mają mieć comeback niedługo więc może już się przygotowują i to stąd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja. Na tym występie wyglądała na bardzo zmęczoną jak nigdy, ale nadal się uśmiechała, kocham ją za to :33
      Comeback 4 Minute juz blisko, takze pewnie dziewczyny ostro trenują :p
      Hyuna wyglądała naprawdę cudownie i przyćmiła całą resztę haha *.*

      Usuń
    2. Anonimowy1/15/2015

      Ja także ją za to kocham :) Na pewno ostro trenują, bo o ich comebacku mówi się coraz więcej i nawet sama Jihyun ostatnio powiedziała na swoich urodzinach, że przygotowują album (mam nadzieję, że chodzi o pełny album a nie mini album ^^). W ogóle podziwiam ludzi, którzy mimo, iż np ciężko pracują albo mają po prostu cięższy czas nie okazują teho i nie przelewają problemów na innych tylko potrafią sobie z tym wszystkim poradzić. Po prostu HyunA to profesjonalistka :)) Jest niesamowita. Zgadzam się z Tobą, przyćmiła wszystkich, ta gala to HyunA i reszta :D a co do tłumaczenia o którą prosi Emilia to jest pod tym linkiem: https://www.facebook.com/4minute.official4
      Zaraz w jednym z pierwszych postów jest, ale jako obraz zostało tam wrzucone i nie mogłem tego skopiować :(

      Usuń
    3. Dziękuję Ci bardzo za linka, dodałam juz tutaj tłumaczenie :)

      Usuń
  2. Czy byłaby możliwość przetłumaczenia tego co Hyuna mówi podczas odbioru nagrody ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma jeszcze angielskich napisów, ale wydaje mi się, ze na początku się przedstawiła po chińsku, a następnie podziękowała za nagrodę. Widać tez, ze była w szoku dlatego kilka razy się powtarzała i zacinała. Pod koniec wspomniała coś o tym, ze nadal będzie cięzko pracować i dziekuje swoim fanom. Coś takiego XD
      Jak będą angielskie napisy to dodam tutaj poprawnie wszystko przetłumaczone :3

      Usuń