✰VIDEO✰ 4 Minute wydały MV do ''Cold Rain'' !

7 Komentarze

  1. Wreszcie :3 Tylko czekać na coś żywszego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo nie mogę się doczekać na drugie MV :D
    Chociaz balladki to nie moge klimaty, ta bardzo mi się podoba.
    Gayoon ma piękny głos, podobają mi się równiez partie rapu ^^
    Dziewczyny wyglądają przepięknie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy1/26/2015

      Piosenka cudowna :* Myślałem, że już się nie doczekam, ale w końcu jest :) Ja akurat uwielbiam ballady,ale od 4Minute. I'm OK czy Pretend są rewelacyjne. A ballady ogólnie to zależy już od konkretnej, czy mi przypadnie do gustu czy nie :D Teraz tylko czekać na drugi title track, jestem ciekawy czy będzie to 2 album czy 6 mini-album, to każdy podaje coś innego i już w sumie nie wiem sam :( Druga piosenka na pewno będzie taneczna i energiczna, ale jestem dumny z dziewczyn, że zaprezentowały się w takiej odsłonie i moim zdaniem wyszło im świetnie, wyglądają przepięknie, delikatnie, uroczo ;) Oby poszło im dobrze na listach, ale to jednak pre-release więc raczej większość czeka już na ten główny singiel :*

      Usuń
    2. Taak <3 Już się nie mogę doczekać :D
      4 Minute mają teraz tyle pracy, napewno są bardzo zmęczone i musimy je wspierać duchowoo XDD !

      Usuń
    3. Anonimowy1/27/2015

      Na pewno są bardzo zmęczone, w końcu przygotowania do comebacku nie są takie łatwe jakby się wydawało, ale niektórzy nie wiedzą ile trzeba włożyć w to pracy, siły i wysiłku :) Koniecznie musimy je wspierać. Dziewczyny nawet dobrze sobie radzą na listach (aktualnie #5 na icharcie) ale ponoć bardzo dobrze wygląda sytuacja w Chinach ^^ W ogóle Cold Rain to będzie jedna z moich ukochanych piosenek nie tylko tego roku ale w ogóle w życiu :)

      Usuń
    4. uu to dobrze <3
      Masz racje, piosenka jest naprawdę śliczna, ma ona również dla mnie znaczenie podobnie jak Divine od snsd <3

      Usuń
    5. Dziewczyny wyglądają tak pięknie, po prostu mają styl <3

      Usuń