✰PHOTO✰ Zapowiedzi zdjęciowe do ''Crazy''

Dziewczyny powrócą 9 lutego :))






5 Komentarze

  1. Anonimowy1/29/2015

    Dziewczyny wyglądają nieziemsko ;) Już nie mogę się doczekać, jak zobaczyłem dzisiaj rano zdjęcia to myślałem, że to sen :P Spodziewałem się pierwszych zapowiedzi od przyszłego poniedziałku, jak zazwyczaj wydają wytwórnie, a tu taka niespodzianka ^^ Mi ten styl kojarzy się z takim starszym amerykańskim hip-hopem ^^ To będzie coś extra :D W ogóle, jak wyczytałem, Jiyoon napisała i skomponowała piosenkę Funky Disco na nowy mini album 4Minute, na pewno będzie świetna. Po tytule mam nadzieję na coś w rodzaju Hot Issue albo Muzik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo ! :D Powracają w całkiem nowym stylu, już nie mogę się doczekać :D
      Masz rację wyglądają przepięknie... kurde to będzie rok 4 Minute ! :DD

      Usuń
    2. Anonimowy1/30/2015

      Cieszę się, że wracają z nowym stylem, a nie powielają poprzedniego ^^ Trzymam mocno kciuki, żeby był to rok 4Minute :) Zeszły niestety nie był aż tak udany, więc liczę, że w tym się odkują :P

      Usuń
  2. Czuje że to będzie coś niesamowitego <3 Uwielbiam kiedy dziewczyny pokazują trochę pazur i nie są przesłodzone . Zdecydowanie rok 4 minute ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo tak, nie lubię przesłodzonych girlsbandów XD

      Usuń