✰VIDEO✰ 4 Minute Intro + Whatcha Doin Today ? (Remix) na 2014 SBS Gayo Daejun



7 Komentarze

  1. oo widzę, ze tez nie przepadasz za słodkimi A Pink. XD
    Tez tak sądzę, zdobyły tyle nagród tylko dlatego, ze nie było duzej konkurencji... no i ich fanbase jest całkiem duzy :p
    Comeback 4 Minute będzie na 100 % w 2015 r. i myślę, ze nawet w 1 połowie, równiez podejrzewam comeback Trouble Maker, moze w 2 połowie 2015 r. jednak to jest juz mniej prawdopodobne.
    Oficjalnych informacji jeszcze nie ma na ten temat :)
    Jeśli chodzi o ten występ to jestem takiego samego zdania jak twoje, dziewczyny rozwaliły system, napewno fani byli mile zaskoczeni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojejku... niechcący usunełam twój komentarz XD
      Mam nadzieję, ze się nie obrazisz :p
      Właściwie to nie wiem jak to się stało :C

      Usuń
    2. Anonimowy12/22/2014

      nic sie nie stalo :-) spokojnie, nie jestem obrażony :) musze sobir w koncu zalozyc konto na Twoim blogu ale na razie mam zepsuty komputer i musze pisac z telefonu :( Super ze mamy takie samo zdanie co do wystepu i w ogole do 4Minute i Hyuny :-) jak zobaczylem ten wystep to szczenka mi opadla. ja jestem mega zadowolony z takiego remixu ^^ dziewczyny pokazały poziom i mam nadzieje ze comeback na takim bedzie. no nie przepadam za A Pink :/ lubie czasem posluchac ich piosenek ale zazwyczaj dobre maja tylko title track a reszta albumu jest taka sobie :/ nir rozumiem ich fenomenu. owszem, fajnie ze sie trzymaja takiego konceptu i nie poszly jak wiekszosc w seksowny styl ale juz mam dost tego cukierkowego oblanego lukrem i posypanego cukrem :/ co za duzo to nie zdrowo ;) i wlasnie to co decyduje o tym ze maja ostatnio same hity to wlasnie to ze wypuszczaja single w idealnych momentach. kiedy nie ma nikogo kto by sie z nimi mogl bic o trofeum :/ a co do comebacku 4Minute to mam nadzieje ze one tez wbija sie w jakis swietny moment ^^ ale chyba lepiej bic sie z dobrymi konkurentami niz isc na latwizne tak jak to sie stalo z A Pink. ale comeback z WDT mial mocna konkurencje. same topowe girls bandy :-) licze na to ze wruca na poczatku roku ^^ oby. no i mam nadzieje ze HyunA tez wyda cos solo w tym roku i nie bedzie trzeba czekac prawie dwoch lat. i bardzo bym chcial 2YOON ^^ SoHyun bedzie miala tak jakby comeback :) nie wiem czy czytalas ale razem z G.NA, Lizzy i Youngji beda razem w grupie ;) super ze promuja wszystkie dziewczyny :-)

      Usuń
    3. To się bardzo cieszę i wogóle fajnie, ze czytasz bloga :3
      Tak czytałam o Sohyun :D A Jihyun pewnie będzie grała w dramach ^^
      Ogólnie to fajnie, ze Cube Entertainment teraz tak wszystkich promuje :)

      Usuń
  2. Anonimowy12/25/2014

    ja sie ciesze ze znalazlem Twojego bloga, jest super !! i w ogole sie ciesze ze coraz wiecej osob interesuje sie kpopem ^^ fajnie ze Sohyun bedzie sie promowac solo moze ten projekt okaze sie sukcesem i da to popularnosc calej grupie :-) Jihyun zapewne bedzie grac ale tez fajnie. chyba w wiekszosci bandow jest ktos kto gra w dramach i filmach i tez to punktuje w ogolnej ocenie zespolu :-) oby odnosila w tej dziedzinie jak najwiecej sukcesow ^^ fajnie ze CubeE promuje wszystkich ale mam wrazenie ze skupili sie najbardziej na B2ST i A Pink, 4Minute zostaly w tyle wzgledem ich tegorocznych sukcesow :/ a G.NA to w ogole chyba o niej zapomnieli. owszem wydala jeden singiel i chyba dwie kolaboracje ale nawet zadnego mini albumu :( mam nadzieje ze szykuja dla niej cos ekstra ;)) i skupia sie bardziej na promowaniu 4Minute ^^ bo pospadaly w rankingach wzgledem zeszlego roku :( mam wrazenie ze Cube je zaniedbal, ale licze ze teraz sie nimi zajmie ;) potrzebuja na prawde dobrej piosenki(hitu) i dobrego albunu zeby sie sprzedal. mam tylko nadzieje ze juz nie beda wspolpracowac z Brave Broders ^^ fajnir ze BTOB sie tak promuja. a i jeszcze zycze Ci Wesolych, pogodnych i radosnych swiat spedzonych w gronie najblizszych ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny punkt w którym sie zgadzamy, ja równiez mam nadzieję, ze Brave Brothers juz nie bedą z nimi współpracować o wiele bardziej podobały mi się poprzednie albumy dziewczyn ^^ Ja równiez zyczę Ci Wesołych Świąt ! :))

      Usuń
    2. Anonimowy12/25/2014

      Dziękuję za życzenia :) to fajnie, że w tym także się zgadzamy. Brave Brothers jest dobry na jednorazową przygodę :P zrobił 4Minute hit (WYN?) ale ostatnio większość jego piosenek jest identycznych, bez polotu :/ Ja także wolę poprzednie albumy dziewczyn, każda piosenka była świetna, zrobiona od początku do końca profesjonalnie i nie było nic co by mi nie odpowiadało ^^ oczywiście kocham 4Minute więc uwielbiam wszystko co wydały ale ostatni mini-album nie powala :/ czekam na comeback taki jak kiedyś :P Oby to się spełniło ^^

      Usuń