✰PHOTO✰ 4 Minute na Shangrao Fansign w Chinach












8 Komentarze

  1. Anonimowy12/30/2014

    HyunA jak zawsze piękna i olśniewająca :* inne dziewczyny oczywiście też ^^ nie wiedziałem że wybrały się do Chin na fansign :) mam nadzieję że odniosą tam mega sukces. super jakby przyjechały do Polski ale to raczej nierealne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nio :( Juz prędzej sama Hyuna przyjedzie do Polski niz 4 Minute :C
      Ale moze kiedyś doczekamy tego dnia ! XD

      Usuń
    2. Anonimowy12/31/2014

      Szczęśliwego Nowego Roku ^^ dużo radości i samych sukcesów w nadchodzącym czasie. a co do Twojej odpowiedzi to bylo by niesamowicie jakby HyunA przyjechala :** ehh... nawet sobie nie mogę tego wyobrazić :D obyśmy go doczekali, HyunA znalazla sie na liścir RollingStone w artykule o najlepszych teledyskach 2014 ze wszystkich jakie zostały wydane na świecie i to na miejscu 5 !! może to przyniesie jej popularność w skali światowej ;) oby. to jest moje życzenie noworoczne ^^

      Usuń
    3. Ojej no tak btw mogłam zrobić o tym krótkie info XD

      Ja równiez Ci zyczę Szczęśliwego Nowego Roku, trochę spóznione te moje zyczenia... no coz mam nadzieję, ze Sylwester był udany bo mnie teraz wszystko boli łącznie z głową XD

      Usuń
    4. Anonimowy1/01/2015

      info mozesz jeszcze dodac ^^ ale i tak sie ciesze ze HyunA zostala uwzgledniona w takim rankingu. dziekuje za zyczenia. to nic ze spoznione, wazne ze szczere ^^ jeszcze aktualne bo dzisiaj pierwszy dzien nowego roku :P to widze ze Twoj sylwester udany, to super. moj sylwester tez udany, mozna powiedziec ze nawet podwojnie, bo najpierw ogladalem i swietowalem koncert z Korei a potem to juz wybralem sie na "Nasz". mnie tez wlasnie wszystko pobolewa, glowa ale bardziej to chyba plecy ;)) niedlugo i niewygodnie spalem.

      Usuń
    5. Haha no ja dzisiaj przed 13 wstałam XD
      Trzeba było sobie odespać ;DD

      Usuń
  2. Anonimowy12/31/2014

    ej Szcesliwego Nowego Roku i Sylwestra , duzo fajerwejek, hektolitrow alkoholu i dobrego chędożenia dla Ciebie i reszty swiata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja równiez Ci zyczę Szczęśliwego Nowego Roku !
      Duuuuzo szampana i fajerwerków ! XDD

      Usuń