✰INFO✰ Comeback Hyuny już w lipcu tego roku!

Hyuna jest gotowa roztopić nas jak lody już tego lipca! Pracownik Cube powiedział : "To prawda, że ​​Hyuna wyda swój solowy album w lipcu tego roku, data i szczegóły nie zostały jeszcze potwierdzone."

Sports Seoul dodał: "Hyuna planuje powrócić w połowie lub pod koniec przyszłego miesiąca. Ponieważ przygotowuje się do promocji już przez długi czas, chce włożyć wiele wysiłku w jej taniec i piosenki.

Mówi się też, że Hyuna będzie miała swój własny program reality, aby pokazać proces przygotowywania się do jej powrotu, więc z niecierpliwością go oczekujemy!

4 Komentarze

  1. Już nie mogę się doczekać :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżby mój poprzedni komentarz się w jakiś magiczny sposób nie dodał? Tak czy siak, jestem strasznie podekscytowana comeback'iem Hyuny i jestem pewna, że to będzie hit tego lata. xd Słyszałam też, że f(x) i Block B mają również powrócić w lipcu, także jestem potrójnie szczęśliwa. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie wiem, miałam tylko jeden do zatwierdzenia ;c Ja rowniez jestem bardzo szczesliwa ! :D f(x) i block b to jedne z moich ulubionych zespolow :D bedzie ostra rywalizacja w programach muzycznych :DD Mam nadzieje, ze Hyuna powroci w stylu takim jak Change, ale wiadomo co ona nie wyda i tak sie spodoba :D

      Usuń