✰INSTAGRAM✰ 13.04.14























+ Video

9 Komentarze

  1. Anonimowy4/13/2014

    Sohyun jaki Kubica:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy4/13/2014

    Ej wiesz moze kiedy sa rekolekcje skad jestes?

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy4/13/2014

    Bo zapomnialem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :d
      jestem z woj. dolnoslaskiego i u mnie chyba juz byly te rekolekcje... XDD taak byly nawet chodzilam ze szkola ! XD chyba w marcu XD ale nwm .. XD

      Usuń
  4. Anonimowy4/13/2014

    kuzwa ale daleko ja jestem z kujawsko-pomorskiego;) to pewnie we Wroclawiu mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Czę100chowy .Skąd ja miałem wiedzieć ale Spoko ;)

      Usuń
  5. Ja jestem z gornego byly pod koniec marca jakos .PS nie chodzilem xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale daleko od siebie mieszkamy wszyscy.... Polska jest taaaka ogromna ! teraz sie o tym przekonalam XDD

      Usuń
  6. Anonimowy4/14/2014

    nie taka ogromna:)

    OdpowiedzUsuń