✰SPECIAL✰ Co inni myślą o Hyunie?

Postanowiłam zrobić pewien spamik z obrazkami które znalazłam na unpopularkpop to tumblr na którego ludzie mogą dodawać swoje własne opinie na temat gwiazd kpopu, wybrałam te najfajniejsze i przetłumaczyłam je na język polski (dla tych osób, które nie rozumieją po angielsku) 
nie w każdym przypadku trzymałam się słowo w słowo z tekstem wyżej, 
ale starałam się, żeby było jak najbardziej zrozumiale :) 

*Ja tylko tłumaczyłam te podpisy, więc jeśli jest niżej porównywanie np. Ailee i Hyuny to od razu piszę, że lubię Ailee, Gain itd ale w niektórych przypadkach się zgadzam z tym co inni napisali xD*

''Wierzę w Hyune i Wooyounga !''

''Lubię Lee Joona i Hyune bardziej niż Hyunseunga i Hyune''

''Tatuaż Hyuny o jej matce jest jednym z najbardziej znaczących tatuaży wszechczasów <3''

''Za każdym razem kiedy widzę negatywne komentarze na temat Hyuny, Mam ochotę uderzyć tych co tak piszą po ich twarzach. Skąd oni znają jej prawdziwą osobowość ? Widzieliście ją w variety shows szczególnie w invincible youth sezon 1 ? Ona jest bardzo słodka i zabawna. I jeśli sądzisz, 
że to jest dziwka to faktycznie nie znasz prawdziwego znaczenia tego słowa. 
Mam nadzieję, że hejterzy przestaną osądzać ją po jej prezentacji.''

''Nie rozumiem dlaczego ludzie krytykują Hyune, ale nikt nie krytykuje Gain. Według mnie, Hyuna jest taka jaka jest przez Cube, ale myślę że Gain taka nie jest przez wytwórnię. 
Hyuna jest o wiele ładniejsza niż Gain i nie mówie tu że Gain jest brzydka.''

''Naprawdę chcę kolejny comeback Troublemaker. Oni tworzą naprawdę ładną parę.''

''Dazzling Red miały najlepszą piosenkę do tej pory i Hyuna rozwaliła system w swojej części.
KOCHAM JĄ.''

''Myślę, że Hyuna jest ładna, oraz jest świetnym wykonawcą, 
ale tęsknie za jej imagem za czasów Change''

''Do tych którzy mówią, że Hyuna nie potrafi śpiewać, słyszeliście jej piosenkę ''Time'' feat. Rado ? 
To jest cholernie niesamowite.''

''Zostawcie Hyunę w spokoju !''

''Myślę, że jestem aktualnie jedyna osobą, która lubi Hyune.''

''Hyuna jest perfekcyjna ! To prawda !''

''Kim Hyuna jest najpiękniejszą kobietą na świecie.''

''Ludzie nazywają Hyunę ''dziwką'' ale myślę, że Gain jest bardziej wulgarna niż ona.''

''Nikt nie zasługuje na to aby być nazywaną dziwką. Nie Hyuna, nie Sistar, nie Minzy. NIKT.''

''To nie jest wina Hyuny, że reszta 4 Minute nie jest dobrze znana. 
To samo tyczy się Suzy i Miss A.''

''Wolę ''Variety Show'' z Hyuną niż ''Music Show''. Naprawdę lubię jej zabawną 
i zwariowaną stronę jaką pokazała w Invincible Youth.''

''To jest denerwujące jak ludzie bronią Ailee i jej nagie zdjęcia, ale krytykują Hyune za to, 
że jest seksowna i ubrana oraz Krystal dlatego bo wygląda na zimna osobę.''

''Dla KNetizens Hyuna, IU i Hara są dziwkami, ale Ailee nią nie jest. Nienawidzę tych standardów.''

''Ludzie muszą przestać hejtować Hyunę za bycię ''dziwką''. To nie jest jej decyzja tańczyć w ten sposób więc przestańcie obwiniać ją o to. Hyuna jest aktualnie bardzo słodka i nieśmiała w prywatnym życiu, i nie ma nic wspólnego z tym co pokazuje na scenie. 
Wiecie jak to się nazywa ? Profesjonalizm.''

''Nie rozumiem czemu Hyuna ma tak dużo hejterów za jej taniec. Widzieliście Ranie i ich nową piosenkę, Just Go ? (jest całkiem dobra) ale ten taniec jest jak ... wow. Szczególnie, Dr. Feel good.''

''Jestem szczęśliwa wiedząc, że wielka gwiazda jak Hyuna jest wielką fanką D-Unit.''

''Myślę, że gdyby Eunhyuk i Hyuna wystąpili z Troublemaker, to scena by spłoneła. 
I ten występ byłby seksowniejszy od oryginału.''

''Lubię kiedy Hyuna jest słodka, a następnie staje się seksowna.'' 

''Po tym jak zobaczyłem Trouble Maker ''Now'' dance practice, zacząłem naprawdę lubić Hyunę. Nie pokazała ona swojego seksownego image'u tylko dobrze się bawiła. To jest o wiele więcej niż jej image ''dziwki'' Hyuna szybko stała się jedną z moich ulubionych idolek !''

''Współczuje Hyunie, w What's Your Name wszystkie z 4 Minute były ubrane normalnie, 
ale Hyuna była ubrana seksownie, ona jest taka urocza i słodka w variety shows 
i kiedy kamera jest wyłączona, jej wytwórnia powinna zmienić jej koncept.''

''Nie wiem czemu Hyuna ma tak dużo hejterów bo jest ''bardzo seksowna'' kiedy inne girlsbandy jak Secret (na przykład) są o wiele gorsze i nikt nie mówi nic na ten temat.''

''Mam nadzieję, że wkrótce Cube zacznie dawać Hyunie klasyczny image i koncept.''

''To wygląda bardziej jak dziewczyna i jej gej-przyjaciel, 
po wykonaniu razem przemeblowania niz jak para.''

"Nie obchodzi mnie to co hejterzy mówią, zostanę fanem Hyuny. Ona jest tak urocza, seksowna 
i kocham jej album ''Melting.'' I może to tylko ja, ale nie myślałem o niczym zbereźnym, 
kiedy usłyszałem, że jedna z piosenek ma tytuł ''Very Hot''.''

''Za każdym razem kiedy widzę negatywny komentarz o Hyunie, 
mam ochotę uderzyć taką osobę w twarz.''

''Myślę, że koncept Hyuny - Ice Cream i SNSD - I Got A Boy jest bardzo podobny. 
I to mi nie przeszkadza, ponieważ i Hyuna i SNSD są gorące 
i nie obchodzi mnie to czy jest to tandetne czy nie.''

''Hyuna nie jest popularna dlatego bo wystąpiła w Gangnam Style, 
ona wystąpiła w Gangnam Style dlatego bo była popularna.''

''Osobiście myślę, że Hyuna ma za dużo hejterów. Jeżeli zapomnieliście suki, 
to ona była popularna jeszcze przed dołączeniem do 4 Minute.''

''Ciało Hyuny wyglądało najlepiej za czasów Bubble Pop.''

''Hyuna wygląda naprawdę dobrze kiedy jest opalona.''

''Hyuna i Hyunseung wyglądali na o wiele szczęśliwszych kiedy występowali z Attention.''

''Lubię Troublemaker, ale tylko ze względu na Hyune.''

0 Komentarze