✰INFO✰ Hyuna Najlepszą Piosenkarką w Korei 2013 ! Gratulacje !














3 Komentarze

  1. Śliczne focie! ^^ Oglądałam Amnesię i polubiłam z niej Shina, Tomę i Ukyo! Death Note już dawno temu obejrzałam, bardzo mroczne i kryminalistyczne - śledztwo z tym Notesem było bardzo ciekawe ;) Bohaterowie także przypadli mi do gustu ;D Obecnie oglądam Higurashi (niby wydaje się słodkie, ale tak naprawdę to jedna wielka krwawa masakra XD). Z nowo emitowanych to oglądam Free! (o pływaniu), Brothers Confilct (haremówka) i Danganronpa the Animation (walka o przetrwanie w zamkniętej szkole ,ale świetne jest). Troszkę tego się uzbierało, póki co wyszły tylko po 3 odcinki, ale szybko się ogląda ;****

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy ten poprzedni komentarz się przesłał (bo go na razie nie widzę ;P) Jakby co mam też taką swoją stronkę na Facebooku, możesz wpaść, skomentować i takie tam jeśli chcesz: https://www.facebook.com/pages/Aggie-Storm/475199642570818

    OdpowiedzUsuń
  3. Fabuła Brothers Conflict jest nawet fajna, ale podobna do Uta no Prince - sama (tyle, że bez muzycznego klimatu). Postacie całkiem niezłe, ale muszę się jeszcze w tym połapać przez parę odcinków, by lepiej kogoś poznać XD Shin był według mnie najlepszy, psychopatycznosc Ukyo była straszna ;) Toma nadopiekuńczy po prostu się wydaje, ale bałabym się kolesia, który zamknąłby mnie w klatce ^^ Niezły pomysł na fabułę z tą Amnesią ;D Za to moja kumpela ma fazę na anime i mangę Karneval -przez to też to polubiłam i wszędzie o tym piszę aż do znudzenia (postacie tam są świetne, a fabuła zależy od gustu) ;-)

    OdpowiedzUsuń