✰PHOTO✰ Hyuna na University Festival






+ Video

4 Komentarze

  1. Anonimowy6/07/2018

    Występ który został szeroko skomentowany przez internautów, że Hyuna posunęła się za daleko w emanowaniu seksem... poprzez niektóre gesty.
    Dziwi mnie to, skoro kiedy wystąpiła na gali pokazując piosenkę to z łatwością było widać jej bieliznę i "podrzucenie" biustu nie miało takiego odezwu jak to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo mnie to śmieszy, ze nawet nie będę tego dodawała i denerwowała fanów xD
      Mnie tam się podoba taka Hyuna, nie widzę w tym nic złego!
      Oni chyba nigdy się nie przyzwyczają do tego, ze Hyuna ma seksowny koncept i go lubi ;D

      Usuń
    2. Anonimowy6/08/2018

      Jest sobą chociaż jak na to spojrzeć niby idą tak do przodu ale takie rzeczy nadal ich burzą. Mentalność. :D

      Usuń
    3. Dokładnie xD Kiedyś to mnie bardzo denerwowało jak jechali po Hyunie za jej seksowny koncept,
      ale teraz to tylko ignoruję takie komentarze i staram się zachować spokój lol
      Chociaz i tak czasami mnie trzęsie XDDD

      Usuń