✰PHOTO✰ Więcej zdjęć zapowiadających powrót Hyuny!





4 Komentarze

  1. Anonimowy8/17/2017

    no powiem ze wygląda cudownie właśnie Hyuna w takim lekkim makijażu mi się najbardziej podoba bo to ukazuje jej naturalne piękno i jescze ci powiem ze ten blog wygląda tak bardziej profesjonalnie teraz ? nwm jak to napisać rzeczy wydają się bardziej ułożone itp bo wcześniej to jak otwierałam ten blog to wszystkie posty jak i treść były na jednej stronie widoczne bylo ładnie ale teraz tez jest super tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, pięknie wygląda ♡
      Dziękuję :) Bardzo się staram z tym wyglądem, chociaż nadal mam pewne ale :p

      Usuń
  2. Anonimowy8/18/2017

    To my dziękujemy za twoją prace dzięki której wiemy co słychać u naszej ulubionej artystki ;p

    A po za tym patrząc na zdjecia to wydaje mi się ze nowy album będzie bardziej kobiecy (taki mój męski punkt widzenia ;p).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww naprawdę dziękuję, za te miłe komentarze :)
      Również myślę, że to będzie coś innego, bardziej kobiecego.
      Jestem bardzo ciekawa co tym razem Hyuna zaprezentuje :D

      Usuń