✰INFO✰ Wywiad z Hyuna dla magazynu Grazia

Ramen vs sushi

Bardzo trudny wybór. Normalnie lubię sushi, ale teraz wybiorę ramen.

Zwiedzanie vs odpoczywanie

Zwiedzanie. Tak naprawdę to nigdy nie próbowałam odpoczynku, więc nie jestem pewna jego uroku.

Wysokie obcasy vs sneakersy

Lubię sneakersy. Normalnie nie ubieram butów na wysokim obcasie.

Rozmowa telefoniczna vs wiadomość

Wiadomości są uciązliwe. Jestem osobą, która odpowiada od razu, więc wolę zadzwonić.

Seksowna vs niewinna

Jeśli powiem niewinna, myślę, ze ludzie mnie zapytają czy jestem szalona (śmiech).

#Słyszałem, ze po długim czasie przyjechałaś 
do Tokio, jakie masz plany?

Po pierwsze chcę duzo spacerować. Chcę iść do miejsc, w których byłam kiedyś, 
podczas promocji w Japonii, chcę rowniezjeść crepe. Chcę robić małe rzeczy, 
jak chodzenie do miejsc z dobrą kawą i deserami.

#Jaka jest twoja lista zakupów?

Poniewaz jestem w Japonii, to chcę zjeść Ichiran Ramen. Poszłam tam, kiedy przyjechałam. 
Właściwie... to potem znowu tam poszłam, więc zjadłam tam 2 posiłki (śmiech).
Planuję wrócić tam i kupić specjalny sos z Ichiran. Hahaha

#Niedawno świętowałaś swoje 26 urodziny. Jak je spędziłaś?

To był pierwszy raz, kiedy byłam zaskoczona, nawet otrzymałam zaproszenie na przyjęcie. 
Zostałam zaproszona na obiad. Tancerze i pracownicy, zebrali się razem i wszystko przygotowali.
Byłam naprawdę zaskoczona i poruszona. Myślę, ze moja rodzina to więcej, 
niz 10 osób, dlatego muszę dawać z siebie jeszcze więcej.

#Miło jest zobaczyć, jak blisko jesteś z pracownikami

Właściwie to mój krąg przyjaciół jest wąski, więc spędzam duzo czasu, 
z osobami, z którymi pracuję i jestem z nimi blisko.

#Czy otrzymałaś niezapomniany prezent urodzinowy?

Kartkę urodzinową od rodziców. Poniewaz nie lubię zupy wodorostów, 
to kazdego roku wysyłają tteok, tort i odręcznie napisany list.

#Jaki jest szczególny element w tej kartce?

Przed moim debiutem moja mama powiedziała: "Jesteś sercem naszej rodziny. Jeśli będziesz chora, 
nasza rodzina nie będzie szczęśliwa, bądz zdrowa". Te słowa są jedną rzeczy, które zawsz
dają mi siłę, podczas pracy. To dlatego, kiedy robiłam sobie pierwszy tatuazuzyłam 
tych słów. To są niezapomniane słowa, a takze coś, co jest częścią mnie.

#Czy drugi tatuaz równiez jest taki wazny?

Zawsze robię sobie tatuaz, kiedy nie chcę zapomnieć czegoś waznego. 

#Wielu ludzi słyszało, że Hyuna jest osobą, 
która jest nieśmiała wobec obcych

Większość czasu, spędzam na sali treningowej. Potrzebuję więcej czasu na przygotowanie i uzywanie 
jej w samotności. Szczerze mówiąc, wciąz martwię się, gdy stoję na duzej scenie. Ale są takie chwile,
kiedy ta nerwowość pozwala mi się lepiej dostosować. Szczególnie, gdy przygotowuję album, chcę
go przygotować bez poczucia winy, więc nigdy nie przestaję próbować odnalezć tego, czego mi brakuje.

0 Komentarze