✰VIDEO✰ Triple H wydali MV do ''356 Fresh''

8 Komentarze

  1. Anonimowy5/01/2017

    Sorki za słownictwo... ale kurwa kocham to !!!!! Szczerze to bardziej mi się podoba teledysk od piosenki XD Fajną historie tam pokazali i tak ładnie wygladają Hyuna no bogini Mój ship Hyuna i E'Dawn się ziścił haha XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się do piosenki przekonuję powoli, ale masz rację - teledysk jest świetny! :)

      Usuń
  2. O mamooooo
    Piosenki muszę jeszcze kilka razy przesłuchać, refren to mi teraz będzie leciał przez cały dzień w głowie XD
    Teledysk mi się strasznie podoba, co tam się w ogóle dzieje, Hyuna i E'Dawn? no nieźle B)
    Chłopacy super, a Hyunie ślicznie (w sumie jak zawsze) w rudych włosach! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez teraz cały czas refren leci w głowie! :D
      Jestem w szoku jeśli o chodzi o Hyune i E'Dawna, tego to się nie spodziewałam :D

      Usuń
  3. Anonimowy5/02/2017

    Widziałaś, że już Hyune krytykują i chłopaków za teledysk? Jednej części się podoba, drugiej nie. Koreańczycy mają największy ból dupki z tym. Przecież amerykańskie teledyski, są o wiele odważniejsze... chociażby Miley Sjarus album Nicki Minaże lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam... ale my jesteśmy, w tej większej części, której się teledysk podoba!
      Nie przejmujmy się i dajmy Triple H wsparcie oglądając MV i kupując album :D

      Usuń
  4. Jeśli chodzi o mnie to piosenka przypadła mi do gustu. Rozumiem nawet co chcieli pokazać w teledysku, ale gdy myślę o innych młodych osobach... Młodzi ludzie często biorą wzór ze swoich idoli i boję się, że niektórzy bezmyślnie będą chcieli naśladować ich łamiąc prawo, nie licząc się z innymi, kradnąc itd. Wiadomo nie wszyscy tacy są, ale zawsze ryzyko jest. Czytałam komentarze, które krytykują Hyune za odważne sceny, ale według mnie to pół biedy. Sceny pokazujące styl życia chłopaków, a później wspólny ich koniec... Zostali pokazany w sposób szczęśliwy i ktoś komu się w życiu nie układa może pomyśleć, że lepiej ze sobą skończyć by sobie ulżyć. Jestem naprawdę wewnątrz rozdarta... Z jednej strony mi się podoba a z drugiej nie. I jak tu żyć? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj rozumiem Cię :/
      Tez na początku pomyślałam o tym, ale z drugiej strony w filmach tez często są ukazane takie rzeczy i nikt nie bierze tego tak na poważnie (chyba... o.o)
      Dla mnie ten teledysk był, jak taki właśnie film.
      Ja mam swoją teorię na to, że oni na końcu nie umarli, tylko uciekali przed policją i skoczyli z niskiego budynku xD
      Pamiętam jak w mv do Trouble Maker Hyuna i Hyunseung na końcu "umarli", a później była kontynuacja w "Now" i żyli.
      Może z Triple H tez tak będzie :D
      Myślę, że lepiej by było, gdyby oznaczyli ten teledysk 19+, wtedy nie byłoby takich problemów, że młodzież to będzie oglądać :)

      Usuń