✰INFO✰ Hyuna ujawnia, że nie lubi fizycznego kontaktu!

#Jesteś w nowej grupie z E'Dawn i Hui z Pentagon, jak się czujesz?

Hyuna: Czuję sie świetnie tworząc unit z członkami Pentagon, 
którzy są przyszłością Cube Entertainment. Niektórzy ludzie mówią, 
że Cube używa mnie do promowania ich, ale ja również się wiele od nich uczę. 
Byłam bardzo zdenerwowana, kiedy przygotowywałam pierwszy album Triple H.

#Jakie są twoje relacje, z dwoma młodymi członkami?

Hyuna: Myślę, ze mogą się czuć niekomfortowo będąc ze mną, 
ale staramy się dbać o siebie nawzajem. Nadal próbujemy znaleźć wspólny grunt.

#Byłaś w Music Core i Inkigayo w tamtym tygodniu, 
czy jesteś zadowolona ze swojego występu?

Hyuna: Nawet jeśli wystąpiłam tylko w dwóch muzycznych programach, ponieważ muzyczne 
programy nie są już takie popularne, to podoba mi się mój kostium z kwiatowym wzorem. 
Jest też zabawnie, kiedy puszczam oczko. Nie wiedziałam, ze jestem taka słodka, haha xD

#Mozna zauwazyć, ze zagrałaś rolę w teledysku Triple H.

Hyuna: To bardzo znaczące dla mnie, ale myślę, ze nie jestem dobra w aktorstwie. 
Nadal jestem zdenerwowana śpiewając na scenie, mimo tego, ze minęło już 10 lat 
od mojego debiutu, myślę, że powinnam się skupić na śpiewaniu, a nie na aktorstwie.

#Jednak istnieje, wielu idoli, którzy przekraczają linie, 
między aktorstwem, a śpiewem.

Hyuna: Mój ojciec marzył o zostaniu aktorem, dlatego kiedy byłam mała wysyłał mnie na 
przesłuchania, abym była aktorką, jednak oblałam 50 audycji, haha. Ludzie mówią, że jestem 
naprawdę utalentowana, ale to nie jest prawda. Mogę po prostu nadal się poprawiać, dzięki 
mojemu tacie i agencji, nadal się uczę. Mój tata zawsze mnie wspiera. Kiedy mam jakąś 
kontrowersję, to nie przejmuje się tym, ani nie stara się mnie pocieszyć, zamiast tego 
mówi: "To moja dziewczynka, spisałaś się tak dobrze, ze wiele osób mówi o tobie źle".

#Teledysk do Triple H miał kontrowersję, 
ponieważ zawiera sugestywne sceny.

Hyuna: Cóż, starałam się nie być zdenerwowana i pokazać to, co chciał dyrektor. 
Właściwie to nie lubię fizycznego kontaktu. Lubię tylko fizyczny kontakt z dziewczynami. 
W każdym razie próbuję uspokoić kontrowersje, dając dobre występy na scenie.

#Minęło 10 lat od twojego debiutu, jak się czujesz?

Hyuna: Czuję się teraz bardziej odpowiedzialna. Kiedy zadebiutowałam w Cube Entertainment, 
było tylko 5 pracowników. Niektóry mówią, ze jestem Kopciuszkiem, albo żywicielem Cube, 
ale ja myślę, ze jestem pierwszą córką Cube. Śledziłam wzrost Cube, przez wiele lat 
i mam nadzieję, ze zarobię dużo pieniędzy, aby uszczęśliwić pracowników Cube.

#Czy coś się zmieniło po rozwiązaniu 4Minute?

Hyuna: Myślę, ze moja działalność, jako członkini Triple H, jest przedłużeniem mojej działalności, 
jako członkini 4Minute i Trouble Maker, jednak jedna rzecz się zmieniła. W dawnych czasach 
byłam na stałej, prostej ścieżce i czułam, jakby ścigało mnie wiele rzeczy. Teraz czuję się bardziej komfortowo. Chodzi o to, że teraz doceniam małe rzeczy. Odnalazłam prawdziwe szczęście.

#Jaki jest twój cel?

Hyuna: Kiedy byłam bardzo młoda, naśladowałam ruchy taneczne PSY na scenie Dongdaemun, 
ale później stałam się bohaterką jego teledysku. Cóż myślę, że jestem szczęściarą. Wokół 
mnie było wielu dobrych ludzi i byłam przez nich kochana. Już nie podążam za moimi 
marzeniami, zamiast tego ciężko pracuję i staram się nie przegapić dobrych okazji. 
Staram się dać z siebie najwięcej w zamian za miłość moich fanów.

2 Komentarze

  1. Anonimowy5/12/2017

    Z dziewczynami! Hyuna kurde mam szansę! Lecę do Koreii!!!!

    OdpowiedzUsuń