✰VIDEO✰ 4 Minute wydały MV do ''Canvas'' w wersji 360°

2 Komentarze

  1. Anonimowy4/15/2016

    0_0 Szczerze to nie wiem co napisac.
    Canvas, wiadomo, moim zdaniem jedna z najlepszych piosenek 4Minute i tego roku :-) ale dziwne to MV. Jakos nie jestem przekonany :/ niby fajnie ze to wlasnie 4Minute wydaly takie MV w takiej technologii i to chyba pierwsza kpopowa grupa, ktora wydala cos takiego, a jednak jakies to dziwne wszystko :P mimo wszystko i tak jestem zachwycony, ze cos sue dzieje i cos zostalo wydane po comebacku *_* zobaczymy czy zdobedzie popularnosc :-) moze stanie sie viral i bedzie hitem i ..., eh nie mysle juz o tym wiecej zeby nie zapeszyc ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja spodziewałam się czegoś trochę lepszego. Dziewczyny jak zawsze piękne, ale to wina Cube bo mogli to jeszcze lepiej wykorzystać, zrobić to na 100%. Też mi czegoś tutaj zabrakło, chociaż fajnie było biegać z komórką po pokoju jak głupia i szukać Hyuny XDDD Jednak módlmy się o to, żeby to stało się hitem! 4Minute na to zasługują <3

      Usuń