✰INSTAGRAM✰ 15.03.16






8 Komentarze

  1. Anonimowy3/20/2016

    Jakos tak malo sie ostatnio dzieje :) Slyszalas, ze 4Minute maja wydac MV do Canvas ? *_* nie moge sie juz doczekac. Podobno w jakies technologi 360 stopni czy jakos tak. Ale cos nic o tym wiecej nigdzie nie pisza wiec watpie zeby sie promowaly w music shows. Raczej tylko to bedzie takie MV dla fanow. Szkoda, bo mysle, ze z ta piosenka moglo by sie dziewczyna udac lepiej wypromowac ^^
    A ze tak sie malo dzieje ostatnio to sie zapytam co myslisz o nowych wydawnictwach Hyomin i Red Velvet ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3/20/2016

    Jakos tak sie ostatnio malo dzieje, wiec pomyslalem, ze zapytam sie Ciebie jak podobaja Ci sie nowe wydawnictwa Hyomin i Red Velvet ;)
    Jak dla mnie to mini album Hyomin to rewelacja *_* Moje ulubione wydawnictwo tego roku zaraz po 4Minute oczywiscie :-D
    Gold dla mnie jest perfekcyje. Ostatnia piosenka, ta ballada (ale ma taki dlugi tytul, ze nie moge zapamietac), mimo iz srednio lubie ballady jest swietna. Takie piosenki wlasnie lubie ^^
    Sketch jest SUPER, Road Trip i Still tez :)
    Za to Red Velvet jak dla mnie srednio. Title track jeszczd OK ale reszta jakos taka nijaka.
    W ogole artysci z SM Ent. to dla mnie maja fajne title tracki a reszta albumow jest srednia albo wlasnie nijaka. Takie zapychacze. W zasadzie wszystkie piosenki z ich albumow to podobaja mi sie tylko od f(x) ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na yt są dostępne takie "gry-horrory", właśnie coś takiego 360°, jeśli to o to chodzi, to naprawdę jestem ciekawa jak im to wyjdzie :) Co do Hyomin, to ja osobiście wolę twórczość Jiyeon, ale przyznam, że piosenka Sketch mi się podoba i występy na żywo tez, MV tak średnio... xD Co do RV to mam słabość do ich konceptu Velvet. Jedyne nad czyn ubolewam to fakt, że Irene i Yeri mają tak mało linijek. Irene to wiadomo bo jest raperką no i w ogóle i tak jest bardzo popularna, ale Yeri chyba nigdy nie dadzą się wykazać śpiewem. Z ich mini albumu podoba mi się jeszcze piosenka "Cool Hot Sweet Love". Skoro tak zachwalasz album Hyomin, to zaraz lecę przesłuchać ^.^ Ostatnio też mało notek dodaję, bo mam ogromny problem z matematyki, dlatego nie mam czasu na spamy itp xD

      Usuń
    2. Anonimowy3/23/2016

      Rozumiem, matematyka to udreka ;) ale dasz na pewno rade ^^ powodzenia Ci zycze :)
      Musze kobiecznie sobie zobaczyc na YT te filmiki w twj technologii. Ja nie moge sie juz doczekac. A tu dalej nic nowego na ten temat. Ciekawe czy w ogole dziewczyny beda sie promowac z Canvas. Bo zaraz comeback beda miec BTOB. Ja mysle ze dopiero po ich powrocie 4Minute wydadza MV ;) a tak poza tym to ciekawe czy BTOB beda mieli hit czy kit. Ich koncept to juz mnie mdli. Kolejna taka sama piosenka. Oby inne utwory byly fajne ^^
      Co do RV to ja jestem zawiedziony. Jeszcze ten title track jest OK i po kilku przesluchaniach mi sie wkrecil :-D ale do reszty albumu sie nie moge jakos przekonac.
      A jak album Hyomin ? Przesluchalas ? I jak wrazenia ? Ja dalej jestem pod wrazeniem. Ja tez uwielbiam Jiyeon i Jej solowy debiut to bym jeden z moich best of the best songs 2014 :-P Never Ever uwielbiam do tej pory. Moze dlatego tak bardzo spodobal mi sie nowy mini album Hyomin bo jest troche muzycznie zblizony do solo Jiyeon ;) tak mi sie wydaje.
      Teraz czekam na comeback Hyosung *_* bedzie zajebisty ;)
      Dla mnie w ttm roku jak na razie najlepsze piosenki wydaly:
      Oczywicie 4Minute, Hyomin, Fiestar, Hyosung (na pewno mini album bedzie swietny, slyszalem juz fragmenty piosenek), GOT7, Lee Hi, NU'EST, Dal Shabet, B.A.P, Stellar. Tak na szybko nie moge sobie przypomniec innych ale na razie dla mnie Ci artysci wydali najlepsze piosenki ;) a dla Ciebie kto ? Jestem ciekawy jaka jest Twoja lista :-)

      Usuń
    3. Na razie tylko 4Minute, GOT7, B.A.P i Lee Hi, ale to dlatego, ze ja słucham praktycznie tylko boysbandów oprócz kilku zespołów zeńskich no i dopiero będą powracać :D Taemin tez miał nawet fajny album, na początku nie byłam przekonana do "Press Your Number", a w końcu tak się wkręciłam, ze pobrałam ;D Zico tez wydał fajne piosenki w tym "I Am You, You Are Me", które jest super jak dla mnie. Przesłuchałam album Hyomin i powiem Ci, ze podoba mi się. Gold i Road Trip az sobie pobrałam xD

      Usuń
    4. Anonimowy3/24/2016

      Super, cieszę się, że Gold i Road Trip Ci się spodobały ^^ Ja właśnie więcej słucham girls bandów :) Zdecydowanie u mnie przodują :P A jakie boys bandy są Twoje ulubione ? Chyba Block B, o ile pamiętam :D Ja uwielbiam Big Bang, GOT7, NU'EST, SHINee, BTOB, B.A.P. Lubię też niektóre piosenki EXO czy INFINITE :)

      Usuń
    5. Takie top5 to: Big Bang, BTS, GOT7, IKON i WINNER <33 Lubię też Block B, Beast, Infinite, VIXX, Shinee, EXO, BTOB, B.A.P i Super Junior <3 Z girlsbandów to jestem tylko 4NIA, Sone i MeU, to takie moje 3 ulubione żeńskie zespoły, ale słucham jeszcze Red Velvet, 2NE1, T-ARA i kilku innych. Jak mi się spodoba jakaś piosenka, to pobieram :D

      Usuń
    6. Anonimowy3/25/2016

      Zapomnialem o VIXX i BTS :) tez uch bardzo lubie ^^ ale te ich ostatnie albumy jakos mniej przypadly mi do gustu (szczegolbie od VIXX, Change Up mi sie podoba ale reszta juz mniej).
      Czekam teraz co dalej z Naszymi dziewczynami. Jak to bedzie z ich kontraktami, itd. Boje sie troche, bo nie jest dobrze w ich wytwotni, co bedzie dalej. Ald jeszcze tylko troche, tak do wakacji mniej wiecej. Ja jestem 100% 4Nia ;) 4Nia Forever <3

      Usuń