✰INSTAGRAM✰ 19.01.16






3 Komentarze

  1. Anonimowy1/20/2016

    Jak sie ciesze, ze HyunA w koncu wrucila :) i jest taka nawet radosna ^^ czekanie bylo okropne. Ale uszczypliwosci juz sie pojawily, ze HyunA przytyla, a kilka ze moze jest w ciazy :/ juz nawet ich nie czytam
    A tak z drugiej strony widzialas juz teaser 4Minute ? Ja wstalem dzisiaj wczesniej, sprawdzam allkpop a tam teaser comebacku !!!!! Nie moge uwiezyc ;) szkoda ze jednak bedzie to mini album. I tak jest super. Oby bylo z 5-6 piosenek. W ogole comeback ma byc 1 lutego. Tego samego dnia co Winner. Troche sie martwie. Oni sa w koncu z YG. A wiadomo jakie YG ma przebicie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również widziałam te komentarze o ciąży, ludzie już nie mają się czego czepiać. Ja bardzo się ciesze, ze przytyła, wygląda bardzo zdrowo teraz :)

      Nie widziałam jeszcze tego teaseru, ale zaraz sprawdzę i dodam aktualizacje! Kurcze, ale niespodzianka z rana :D
      Dziękuję za informacje ^^

      Usuń
  2. Anonimowy1/21/2016

    Zgadzam sie z Toba ze HyunA wyglada teraz zdrowiej, zawsze byla taka wychudzona a teraz wyglafa rewelacyjnie :-) a nawet jakby byla w ciazy to nikomu nic do tego, tez bym sie ucieszyl z takiej wiadomosci ^^ moze wtedy HyunA jakby miala solo comeback to by zrobila jakis ciazowy koncept xD a widzialas juz nowe teasery ? Ja jestem w szoku, tak jak wtedy kiedy wstalem i pojawila sie pierwsza zapowiedz :-P chyba szykuje sie cos w stylu Crazy :-) Przyznam, ze liczlem na cos bardziej takiego colorfull niz znowu czarno-bialy koncept ale to w koncu dopiero pierwsze teasery ;) czekam na nastepne. Martwie sie dalej tym ze wracaja w tym damym czasie co Winner :/ moim zdaniem lepiej by bylo wydac najpierw pre-release track a dopiero potem title ttack. Tym bardziej zaraz po pierwszym tygodniu lutego jest u Nich ten Lunar New Year czy jakos tak i jest taki troche zastoj na muzycznej scenie, ogolnie medialnej i za wiele sie nie dzieje. Sprzedaz zazwyczaj spada, no ale zobaczymy jak to bedzir. Ja caly czas trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń