✰VIDEO✰ Hyuna z Because I'm The Best na Inkigayo

6 Komentarze

  1. Anonimowy9/10/2015

    Nie wiem jak Ty ale ja przyznam ze jestem troche zalamany, to chyba "najjgorszy" comeback Hyuny :( ja jestem zachwycony Roll Deep i calym A+ ale Korea Poludniowa chyna nie bardzo. niby wzbudzila HyunA zainteresowanie ale poszlo i tak slabo. nisko na listach, maly digital i download, album sales tez nie najlepszy. Kurcze, tak mnie to meczy ze az nie wiem. jakbym mogl to bym milion razy kupil Roll Deep ale nir posiadam takich srodkow pienieznych :P a wszystko przez zly moment :/ SNSD, SMTM4, Infiniti Chalenge. jakby HyunA poczekala z tydzien tylko to by bylo super. albo tydzien wczesnies jakby wrucila :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piosenka i album są super, poprostu Hyuna nie ma szans z takimi zespołami i to jest smutne :c

      Usuń
    2. Anonimowy9/10/2015

      niestety :( i to właśnie tak mnie smuci :( wiadomo, że z SNSD nikt nie ma szans ale tak szczerze mówiąc to trochę wina CUBE, że HyunA czy nawet 4Minute nie mogły by się mierzyć z takimi bandami. Jak dziewczyny debiutowały to miały same MEGA HITY, teraz na szczęście odbiły się z Crazy ale patrząc na to ile już lat działają i jakie miały przeboje powinny być pozycjonowane na równi, być w ścisłej czołówce. W końcu ich pierwsze piosenki to piosenki które miały jedne z największych digital i download w historii kpopu. Coś w pewnym momencie się stało. Czytałem o tym troche i sporo osób uważa że to wina nowego CEO CUBE :/ myślę że jest trochę prawdy. 4Minute zostały zaniedbane. Ja osobiście chciałbym, żeby dziewczyny rozwiązały kontrakty z CUBE i przeszły do jakieś innej wytwórni. A Ty co o tym myślisz ? i jak by się tak stało to w jakiej byś Je widziała ?

      Usuń
    3. nigdy o tym nie myślałam ;c moze masz racje z tym nowym ceo, ale jednak wolę taką wytwónię, niz inną w której się nie przejmują zdrowiem idoli i w ogóle ;c co prawda Hyuna raz wylądowała w szpitalu, ale jednak ten ceo jest dla niej jak ojciec, i tyle pieniędzy tez wydają na nią, bo ona jest księzniczką w Cube xDDD więc myślę, ze i Hyuna jak i dziewczynom jest tam dobrze ;) Miejmy nadzieję, ze drugi comeback 4 Minute, będzie tak samo super, jak Crazy, a Hyuna się nie przepracuje ^^

      Usuń
    4. Anonimowy9/11/2015

      Wiadomo, ze HyunA jest jak ksiezniczka ;P w koncu Nia jest :D mam nadzieje ze dziewczyna dobrze z CUBE i tez licze zr nastepny comeback 4Minute bedzie przynajmniej tak dobry i udany jak Crazy ale na razie bie chce zapeszac ;) tym bardziej ze konkurencja bedzie dalej ostra. f(x), Taeyeon, EXID, iKON i jeszcze wiecej :( oby dziewczyny trafily w dobry moment. bo CUBE jest teoche kiepski w trafianiu w odpowiedni czas ^^ ja sie tak zastanawialem i wiec co mowia o SM ale chyba bajbardziej chcialbym wlasnie tam zobaczyc 4Minute. albo w YG. na pewno wydaly by swietne piosenki. ja w ogole licze ze tym razem dziewczyny wydadza pelen album a nie mini. a jak Ty myslisz ? bedzie mini czy full album ? ;-)

      Usuń
    5. w YG, byłoby super :D bo SM bardzo nie lubię jako wytwórni, wielu moich ulubieńców juz od nich uciekło ;c
      jeśli to jest 2 comeback, to ja równiez liczę na full album! :D i niech się lepiej postarają z tymi piosenkami! ^^

      Usuń